niekonwencjonalne smaki

11. Data: 2005-08-26 12:03:44

Temat: Re: niekonwencjonalne smaki
Od: Kanta <k...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Konrad Kosmowski napisał:

> Mnie zawsze zastanawiały:
>
> Kanapki z serem żółtym i drzemem truskawkowym.

mniam dźem truskawkowy(albo każdy inny czy konfitury) i ser żólty , ehhhh :)

> Kanapki z serem żółtym i szprotem w oleju.

no tutaj żadnej rewolucji nie ma, tak samo jak kanapka z tuńczykiem i
serkiem topinym paprykowym czy innym. albo bułka czy rogal maślany z
wędliną czy pasztetem, też dobre.

jeszcze może być sałatka z arbuza, gruszki i żółtego sera.
mnie to zawsze dziwi, że smakuje mi sos słodko kwaśny, bo papryka z
pomidorem i do tego anans jakoś mi się gryzą...

papatki
kanta
--
czy to nie czas na małe conieco?
tak to jest właśnie ten czas..

12. Data: 2005-08-26 12:05:27

Od: Kanta <k...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kanta napisał:

> mniam dźem truskawkowy(albo każdy inny czy konfitury) i ser żólty ,
> ehhhh :)
ehhh chciałam dobrze z tym dżemem, ale mi się literki źle napisały,
sorki :)

kanta

13. Data: 2005-08-26 13:42:56

Od: "Bozena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"maciej" wrote in message news:demtn8$9k0$1@nemesis.news.tpi.pl...
| Kiedyś pisałem tu na grupie o śledziach z miodem, rodzynkami, śliwka
suszaną
| i z czosnkiem, ale zostałem bardzo mocno zjechany bo jak to ryba na
słodko.
| Ale cóż już więcej takich przpisów nie podaje, bo są tu tacy dziwacy.

Oj, to musiałam przegapić ten wątek... :-/
Śledzię na słodko są pyszne i nie jest to żadne dziwactwo.
Podziel się, proszę, swoją wariacją. Nie bądź taki. :)))

Bożenka z Wilna :-)
słoneczna miodzio dziewczyna
http://kuchenna.host.sk

14. Data: 2005-08-26 14:39:41

Od: "sandalwood" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdzie znajde przepisy na jakies dziwne polaczenia typu czekolada z serem
> plesniowym sledzie z miodem ?
> na Discovery widzielem kiedys program i tam tlumaczyli dlaczego tak różne
> skladniki razem wspaniale smakują.
> najlepiej jakies proste :) typu kanapka tylko prosze sie nie smiac
>
> ale napisalem niechlujnie

nieproste ale...:) moj przepis, autorski:)
przepis na pizze: ciasto, sos pomidorowy, ser, ser gorgonzola, plastry
banana, kapary, papryczki ostre (w talarki), anchovies. pizze podawac polana
majonezem

sandalwood

15. Data: 2005-08-27 05:47:56

Od: "czardasz" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

'> witam
> Gdzie znajde przepisy na jakies dziwne polaczenia typu czekolada z serem
> plesniowym sledzie z miodem ?

Mam sprawdzony przepis na salatke z kapusty i truskawek.
Danie sezonowe i jest swietne tylko jesli kapusta mloda, a truskawki
swierze.
Kapuche sie szatkuje, a truskawki bez szypulek na polowki lub cwiartki kroi
w proporcjach 1:1
Do tego tez specyficzny sosik trzeba zrobic: majnez + miod rowniez 1:1.
Przepis przywedrowal do mojej rodziny nascie lat wstecz i zostal po roznych
imprezach na ktorych salatka byla serwowana do wielu domow....
Mysle ze to jeden z przepisow ktore ludzie adpotuja do swoich potrzeb tylko
po sprobowaniu saltaki:)

Moje widzi mi sie stosowane od lat to :swierza bulka posmarowana majonezem i
obloznona cieniutkim kawalkami banana, posypanymi odrobina pieprzu....

pzdr

16. Data: 2005-08-27 10:57:48

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 26 Aug 2005 16:39:41 +0200, "sandalwood"
<s...@w...pl> wrote:

> [...]
>banana, kapary, papryczki ostre (w talarki), anchovies. pizze podawac polana

Majonezem????????????

Pierz
K.T. - starannie opakowana

17. Data: 2005-08-27 13:00:41

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kayka <k...@z...kis.p.lodz.pl> napisał(a):

> Wieczorem pomęczę ojca TŻ i może zdradzi mi swój przepis na genialne
> śledzie w miodzie z rodzynkami i kardamonem :)

no i jak efekty męczenia? :)
zdrowki
hania

18. Data: 2005-08-27 13:31:52

Od: Kayka <k...@z...kis.p.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hania napisał(a):

> no i jak efekty męczenia? :)

Zaszył się gdzieś i nie udało mi się go wczoraj upolować, ale będę sie
starać :) W najgorszym wypadku przepis wrzucę w okolicach wigilii (wtedy
zawse przygotowuje, więc podpatrzę) ;>

Pozdrawiam
Kayka

19. Data: 2005-08-29 23:16:34

Od: papndekel <a...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

mistrzu napisał(a):
> [...]
> skladniki razem wspaniale smakują.
> najlepiej jakies proste :) typu kanapka tylko prosze sie nie smiac

sałatka z kapusty pekinskiej posiekanej, 3 pomarancze w kostke, troche
pieprzu i wszysko wymieszane z sosem składającym się z: 1/3 woda, 1/3
sok z cytryny, 1/3 olej i koniecznie 2,3 rozgniecionych zabków czosnku
pycha

jaki gatunek ziemniakow uwazacie za najlepszy?
Ceramika z Boleslawca w Warszawie - gdzie?
Prodiż - czym zastąpić
krytyka na kuchenych stolach
Luzowanie drobiu (pozbycie się kosci)