Re: niowych dni.

Data: 2019-04-25 08:17:05
Temat: Re: niowych dni.
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com>

W dniu czwartek, 25 kwietnia 2019 00:38:02 UTC+2 użytkownik Ilona napisał:
> [...]
ownej-Komisji-Scigania-Zbrodni-przeciwko-Narodowi-Po
lskiemu-w-sprawi.html

> Zawiódł nadziej, a to gorsze niż zdrada.
> //gdybym w 81 wiedział, że on tą 'Matke Boską' w klape wpiął po to aby
> mu marynarki nie zajebali, to zupełnie inaczej oceniał bym tamten czas.

Pamiętam, że już za drugiej Solidarności jak startował w kampanii
prezydenckiej, Wałęsę młodzież witała takimi oto gromkimi przyśpiewkami:
"Lech Wałęsa kupa mięsa! Kupa mięsa Lech Wałęsa!".
Wałek to był głupi, niedouczony prostak, elektryk po zaocznym kursie
technicznym. Znam kilku elektryków, każdy z nich to gamoń, prymityw i pijok.
Nie powierzyłbym ani jednemu na przechowanie swoich drobnych zaskórniaków, a co
dopiero rządów kraju, co ciemna masa zrobiła z zadziwiającą beztroską.