Re: niowych dni.

Data: 2019-05-05 09:48:35
Temat: Re: niowych dni.
Od: Trybun <M...@j...ru>

W dniu 04.05.2019 o 00:09, Ilona pisze:

> Ależ, tak właśnie wygladają dyrektywy unii, (w rzeczywistości).
> Niszczenie infrastruktury, ( i potencjału gospodarczego), to tylko
> wstęp do pełnej kolonizacji.
> Forsa się kończy w Brukselli i najciekawsze nastąpi już wkrótce.
> https://youtu.be/lX3KYD3akWY?t=500
> //wystarczy posłuchać kilka minut

Czyżby? To np  Unia każe nam rozpisywać przetargi na limitowane
częstotliwości radiowe oparte na zasadzie kto da więcej, a nie na
gwarancjach jakości świadczonych usług? No i koniec końców okazuje się
że to że w centrum Polski nie mam zasięgu internetu i TV zawdzięczam
Brukseli... =-O To pewnie też dyrektywa Unii że lokalni bonzowie zamiast
raz położyć nową nawierzchnię drogi i mieć spokój na długi czas
wybierają coroczne przetargi na naprawę nawierzchni w wyniku której na
drodze regularnie pojawia się facet z łopatą i który zasypuje dziury
żużlem.., no tak, tylko że wtedy nie byłoby przepływu gotówki, cholerna
Unia.