Re: nowa strona o kuchni

Data: 2001-01-05 02:05:58
Temat: Re: nowa strona o kuchni
Od: "Magdalena Busk" <m...@h...com>

> I niestety... nie musisz byc pytana Joanno o Twoją zgode na
> takie przedrukowywanie przepisow z grupy. Jezeli jednak
> czasem przyjdzie Ci chęć opracowania czegos pozytecznego i
> pracochłonnego co niejako w rozpędzie zamieścisz w grupie
> news nie zapomnij dopisać w sposob wyrazny i jednoznaczny
> ze "wszelkie prawa zastrzezono - powyzszy przepis jest
> chroniony prawem autorskim". Przy takim zapisie mozesz
> byc pewna Joanno, ze nikt nie odwazy sie "zassać" jego
> treść we własną witrynę.

Przepraszam, ale mylisz sie! Prawo autorskie nie zezwala na kopiowanie
zadnej wypowiedzi, (nie majacej znamion cytatu), posiadajacej jakis
sens. Robiac strone o czymkolwiek w ogole nie musze pisac, ze to ja mam
prawa autorskie, bo jest to oczywiste (w domysle). Natomiast jesli
wykorzystam obcy tekst, (nie majacy znamion cytatu), zdjecie, wiersz,
kod HTM, JS, ASP itd, powinnam napisac skad one pochodza, jesli
licencja, nie mowi inaczej.

Publikowanie wiec cudzych przepisow powinno sie odbywac tylko za zgoda
autora... A to, ze pochodzi z newsow, czy z ksiazki, nie ma
najmniejszego znaczenia...

Pozdrawiam, mb