Re: nowe smietany ramy

Data: 2004-07-29 07:45:49
Temat: Re: nowe smietany ramy
Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl>

Dnia 2004-07-29 09:30:36 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Joanna Duszczyńska* skreślił te oto słowa:

> Znaczy - jesteś podatna na reklamę i kupujesz wszystko, o czym usłyszysz,
> niezależnie od tego, czy to jest CI potrzebne czy nie?

Jak kupowałam Cremefine pierwszy raz to reklam jeszcze nie było; zazwyczaj
udaje mi się kupić 'nowinki' zanim reklama pojawi się w gazecie/Tv...

> IMO wpierw powinna powstać potrzeba, a potem szuka się sposobu zaspokojenia
> potrzeby, a nie na odwrót - kupuję i zastanawiam się, czy aby to mi jest
> potrzebne.
> ... ale ja to już stara jestem ... ;-)

Eeee, przecież w momencie zakupowania nie będę się zastanawiać czy w tym
tygodniu (robie duze zakupy raz w tygodniu) będzie mi potrzebna śmietana do
sałatki, albo czy na pewno jest mi potrzebny do życia słonecznik w karmelu
(który nawet nie wiadomo czy jest smaczny) albo lemoniada w butelce jak z
lat 80-tych :]
Ja uważam, że życie jest po to, by próbować coraz to nowych rzeczy - jak
się coś nowego okaże OK to wchodzi na stałe do repertuaru, a jak nie to nie
:]

Tak poza tym ze względu na tryb zycia głowne posiłki mam mniej wiecej
zaplanowane na tydzień, i kupuję niezbędne składniki, a więc tak jak Ty
zgodnie z zaistniałą potrzebą :]

...ale ja to jeszcze młoda jestem, przynajmniej z wyglądu ;]
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl