ocet winny mętny

21. Data: 2013-10-15 20:48:55

Temat: Re: ocet winny mętny
Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-15 01:28, rageofhonor pisze:

> Użytkownik "Krycha" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
(...)

> Po co korygować? Nawet niektóre piwa wychodzą mętne i nikt nie robi z
> tego problemu. To jest produkt naturalny i ma prawo być mętny. Zlej do
> butelek i po jakimś czasie może się bardziej sklaruje. (...)

Masz rację. Już następnego dnia zauważyłam, że płyn jest mniej mętny,
a na dnie zbiera się osad.

Krycha.
--
,,Polak, jak mu przyjdzie fantazja do głowy, może być całkiem porządnym
człowiekiem."

22. Data: 2013-10-15 20:51:20

Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-14 23:34, Ikselka pisze:
(...)
> Sklarować można (tak myślę) podobnie jak wino - środkiem do klarowania. O
> ile oczywiście Twój ocet poza tym, ze jest mętny, wszelkie inne własności
> ma prawidłowe i na pewno nie zarażony jest np śluzowcami, co widac byłoby
> po kisielowatej konsystencji.

Na szczęście płyn nie jest kisielowaty.
Stoi i tworzy się powoli osad na dnie.
Idzie ku dobremu.

Krycha.

23. Data: 2013-10-15 21:03:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 15 Oct 2013 20:51:20 +0200, Krycha napisał(a):

> W dniu 2013-10-14 23:34, Ikselka pisze:
> (...)
>
> Na szczęście płyn nie jest kisielowaty.
> Stoi i tworzy się powoli osad na dnie.
> Idzie ku dobremu.

No to dobrze.
Za parę dni nastawię swój, równocześnie z cydrem :-)
--
XL
"Dopiero w 1949 r. Światowe Stowarzyszenie Lekarzy zastąpiło przysięgę

24. Data: 2013-10-15 21:07:49

Od: Anai <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.10.2013 18:40, Qrczak pisze:

> I wciskanego wszędzie - w ramach dekorancji - kwiatka czy innego zielska?

Nie lubisz dekorancji, czy dekorancji z kfiatka czy innego zielska?

Ostatnia mi się bardzo, bardzo...

--
Pozdrówki
Anai

25. Data: 2013-10-15 21:09:04

Od: Anai <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.10.2013 18:57, Qrczak pisze:
> Dnia 2013-10-15 18:46, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

> I że zdołają to wszystko zrobić, zanim im te obiekty zeżrą.

Bo to się robi tak:
najpierwsz nakładasz onym innym a potem sobie, i temu swojemu robisz
zdjęcia :D

Ja tak robię :D

26. Data: 2013-10-15 21:29:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 15 Oct 2013 21:07:49 +0200, Anai napisał(a):

> Ostatnia mi się bardzo, bardzo...

A toż po prostu zzupiały przepis na maślaki w śmietanie, ot i wszystko :-)

27. Data: 2013-10-15 21:40:03

Od: Anai <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.10.2013 21:29, Ikselka pisze:

> A toż po prostu zzupiały przepis na maślaki w śmietanie, ot i wszystko :-)

Dekorancja Ixi mi się podoba, nie zupa...

28. Data: 2013-10-15 21:44:21

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2013-10-15 21:07, obywatel Anai uprzejmie donosi:

> Nie lubisz dekorancji, czy dekorancji z kfiatka czy innego zielska?

Dekorancji niezbyt pasujących do aranżancji.
Np. the "thuje":
http://wkuchennymoknie.blox.pl/resource/ciasto_czeko
ladowoserowe1b.JPG
http://wkuchennymoknie.blox.pl/resource/tradycyjna_s
alatka_jarzynowa3.JPG

BTW 'tradycyjnej sałatki jarzynowej' puszkowa kukurydza jest w niej
stosunkowo niedawnym dodatkiem.

29. Data: 2013-10-15 21:57:10

Od: Anai <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.10.2013 21:44, Qrczak pisze:

> Dekorancji niezbyt pasujących do aranżancji.
> [...]

Bo się już przeraziłam, że może moje Cie odrzuciły, a muszę sie
przyznać, że miewam skłonności do przesady :D

Widziałam kiedyś bloga, niestety nie pamiętam już adresu, gdzie bywały
ciasta dekorowane bazylią :D
... ale best of the best dekorancji i nie tylko w/g mnie jest tu:
http://zielonepotrawy.blogspot.ie/

30. Data: 2013-10-15 22:04:49

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-15 21:57, Anai pisze:

> Widziałam kiedyś bloga, niestety nie pamiętam już adresu, gdzie bywały
> ciasta dekorowane bazylią :D
> ... ale best of the best dekorancji i nie tylko w/g mnie jest tu:
> http://zielonepotrawy.blogspot.ie/

Bleee... ;)

Ewa

I kolejny Śmierdzący przepis
Grzyby - Idzie Zima !!
Śmierdzący przepis
Grzyby na zimę.
Co powinnas wiedziec o kluseczkach Barilla !!