Re: odbior mieszkania cd-jakie usterki sa zasadne?

Data: 2003-09-18 13:24:39
Temat: Re: odbior mieszkania cd-jakie usterki sa zasadne?
Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl>

Użytkownik "RS" <r...@i...net.pl> napisał w wiadomości
news:bkc74q$568$2@sunflower.man.poznan.pl...
Poprawiali tak dlugo az bylem zadowolony... W
> sumie zachowali sie ok

[ciach]

I chyba tak powinno byc. Mnie denerwuje (jak napisalam przed chwilka) to ze
sporo z tych usterek (np rura w scianie, plytki na podlodze czy juz
nieopisywana przezemnie sprawa zamiany kaloryferow) zostaly zglaszane w
lipcu. I uwazam ze wcale nie spieszylo im sie z naprawieniem tego. Dlatego
tym bardziej nie bedzie im sie spieszylo z naprawa po moim odbiorze. I nie
mam zamiaru odbierac mieszkania z jakimikolwiek usterkami bo to praktycznie
oznacza ze bede musiala naprawic je we wlasnym zakresie.
Wody niestety nie mam jak sprawdzic(a bardzo bym chciala) poniewaz nie mam
podlaczonego zadnego urzadzenia do jej poboru. Wszystko to jest "ponad
standard" i bedzie robione po odbiorze mieszkania. W ten sposob wlasnie
asekuruja sie przed terminem ktory umownie ich goni i to mocno.
A tak szczerze- to jak najbardziej zalezy mi na tych 2% ktore musza mi
zwrocic jesli nie oddadza mieszkania do konca tego miesiaca. tym bardziej ze
oni w wielu sprawach nie byli z nami "ok" i wcale nie szli nam na reke.

Kropelka