Re: <oo>___ .~*

Date: Tue, 10 Apr 2007 17:07:23 +0200
From: ichbine <i...@o...KROPKA.pl>
Newsgroups: pl.sci.filozofia,pl.sci.fizyka,pl.sci.psychologia
Subject: Re: <oo>___ .~*
<4608ded3$0$13182$f69f905@mamut2.aster.pl> <euassj$q41$1@inews.gazeta.pl>
<euatel$ssg$1@inews.gazeta.pl> <euav1q$6l6$1@inews.gazeta.pl>
<4608fa4a$0$13199$f69f905@mamut2.aster.pl> <eub3vg$so4$1@inews.gazeta.pl>
<4609014f$0$13190$f69f905@mamut2.aster.pl> <eub67a$8q7$1@inews.gazeta.pl>
<eubina$36b$1@inews.gazeta.pl> <eubjs6$87c$1@inews.gazeta.pl>
<460d4f86$0$13197$f69f905@mamut2.aster.pl> <ev05c0$jaj$1@inews.gazeta.pl>
<46138c9a$0$13192$f69f905@mamut2.aster.pl> <ev0f5h$7tm$1@inews.gazeta.pl>
<4613cae5$0$13191$f69f905@mamut2.aster.pl> <ev0pp0$n4h$1@inews.gazeta.pl>
<4613d81a$0$13188$f69f905@mamut2.aster.pl> <ev0rnr$3e0$1@inews.gazeta.pl>
<461414db$0$13203$f69f905@mamut2.aster.pl>
<78088$4614cfb0$57cef659$15928@news.chello.pl>
<SpARh.3426$5e2.1050@newssvr11.news.prodigy.net>

AW napisał(a):
> "ksRobak" <k...@c...pl> wrote in message

> (realnej)

> Mądrze, że nie odpowiedziałaś na te brednie. On należy do takiego gatunku
> podludzi, którzy nie wiedzą, że istnieją. W dzisiejszych czasach to bardzo
> rozpowszechniony gatunek - pieczołowicie hodowany, bo przydatny.
>
> Zauważ, że doszukuje się on jakiegoś obiektywnego, dającego się obserwować z
> zwenątrz sprawdzianu na podmiotowość.
>
> To dlatego, że nie rozpoznaje własnej podmiotowości jako bezpośredniej
> oczywistości, wynikającej z odbioru śwadomych doznań. Innymi słowy, on nie
> [...]

Nie odpowiedziałam, ponieważ odniosłam wrażenie że pan Robak sobie tego
nie życzy, niech będzie spełniona wola jego.
Ponad to, nie odpowiedziałam, ponieważ pan Robak nie odpowiedział na
moje kluczowe pytanie. Ostatnimi czasu nudzi mnie chodzenie w kółko.
Dyskusja może pójść dalej tylko dzięki odpowiedzi na moje pytanie,
ponieważ jestem przekonana, że ujmuje ono istotę zdroworozsądkowego
poglądu na dwoistość rzeczywistości. Podleganie woli jest ukrytym
argumentem takiego dualistycznego poglądu. To go należy rozważyć, a nie
operować na tym co z niego wyrosło.

ichbine