Re: <oo>___ .~*

From: "ksRobak" <k...@c...pl>
Newsgroups: pl.sci.filozofia,pl.sci.fizyka,pl.sci.psychologia
<4608ded3$0$13182$f69f905@mamut2.aster.pl> <euassj$q41$1@inews.gazeta.pl>
<euatel$ssg$1@inews.gazeta.pl> <euav1q$6l6$1@inews.gazeta.pl>
<4608fa4a$0$13199$f69f905@mamut2.aster.pl> <eub3vg$so4$1@inews.gazeta.pl>
<4609014f$0$13190$f69f905@mamut2.aster.pl> <eub67a$8q7$1@inews.gazeta.pl>
<eubina$36b$1@inews.gazeta.pl> <eubjs6$87c$1@inews.gazeta.pl>
<460d4f86$0$13197$f69f905@mamut2.aster.pl> <ev05c0$jaj$1@inews.gazeta.pl>
<46138c9a$0$13192$f69f905@mamut2.aster.pl> <ev0f5h$7tm$1@inews.gazeta.pl>
<4613cae5$0$13191$f69f905@mamut2.aster.pl> <ev0pp0$n4h$1@inews.gazeta.pl>
<4613d81a$0$13188$f69f905@mamut2.aster.pl> <ev0rnr$3e0$1@inews.gazeta.pl>
<461414db$0$13203$f69f905@mamut2.aster.pl>
<78088$4614cfb0$57cef659$15928@news.chello.pl>
<SpARh.3426$5e2.1050@newssvr11.news.prodigy.net>
<461b90c8$0$13179$f69f905@mamut2.aster.pl>
<c318a$461beaf0$57cef659$25286@news.chello.pl>
<evha5v$8d2$1@news.onet.pl>
Subject: Re: <oo>___ .~*
Date: Wed, 11 Apr 2007 11:19:28 +0200

"eTaTa" <e...@p...onet.pl>
news:evha5v$8d2$1@news.onet.pl...
> "ksRobak" <k...@c...pl>

> Oko, chłopie. Oko!
>
> Masz niepowtarzalną możliwość wrzucić mi parę tematów.
> Które przez najbliższe dwa tygodnie, przetrawię dla Ciebie.
> (Taki luz sobie biorę na ksR)
> (dzisiaj do 15tej, potem lecę po stu ostatnich wypowiedziach)
>
> Okres ochronny się skończył, a dłużej Twojej impregnacji nie zdzierżę.
> Możesz sobie chorować na co Ci do łba wpadnie.
> Ale będziesz uleczon. Trochę siłowo.
>
> Radziłbym, byś poświęcił temu postowi 30minut.
>
> ett
>
> Wstaw "Pan", gdzie potrzebujesz.

Drogi Panie ett.
Minął już 4-ty rok mojej aktywności na Grupach Dyskusyjnych Usenetu.
Cztery lata to olimpiada, to kadencja, to "magisterka".
Cztery lata to kawał życia poświęcony przestrzeni wirtualnej Internetu
i kontaktom werbalnym z podmiotami przetwarzającymi moje słowa...
słowa, które w postaci przetworzonej wracą do mnie echem.
Na podstawie tego "echa" oceniam zdolność rozumienia moich tekstów,
przez potencjalnych i aktywnych uczestników tych wydarzeń.
Kiedyś może byłbym zawiedziony po przeczytaniu takiego "echa" j.w.
nie zawierającego żadnego odniesienia do treści przedposta
za to sygnalizującego jakieś tajemnice - z wnętrza MROKU.
Kiedyś takie zachowania nazwałbym trollowaniem a w odpowiedzi
zacytował cały tekst mojego posta pod którym Pan odpisujesz
- tekst przez Pana totalnie zignorowany.
Tak byłoby kiedyś - dziś jest inaczej.
Wątek ten cross na 3 GD pl.sci.filozofia, pl.sci.fizyka i pl.sci.psychologia
- musi więc zawierać COŚ, co tematycznie łączy się z problematyką poruszaną
na tych trzech grupach naukowych SCI. Tym COSIEM jest podmiot a więc
CZŁOWIEK rozumny przetwarzający słowa według własnego zamysłu.
Ciekawe, że "sztuczna inteligencja" a więc programy reagujące kognitywnie
na SŁOWO - w wielu przypadkach są nie do odróżnienia od ludzkiego "echa";
można więc domniemywać, że "echo" jakie wytwarza człowiek po przeczytaniu
posta - to skutek programu jaki realizuje się na "szarych komórkach"
bioprocesora - czyli mózgu, a nazwa programu to 'rozumowanie'.
zadałem pytanie:
czy za pieniądze istniejące w wyobraźni Kowalskiego można cokolwiek kupić?
Pan Drogi ett wyciąłeś to pytanie a więc odpowiem sam sobie:
za pieniądze istniejące w wyobraźni Kowalskiego NIE można NIC kupić
bowiem choć pieniądze istnieją w w wyobraźni Kowalskiego to NIE_SĄ
rzeczywiste, nie są fizyczne, nie mają żadnych atrybutów materii.
Nie ma takich możliwości by złapać Kowalskiego, wyrwać z jego wyobraźni
pieniądze, które tam istnieją i za wyrwane pieniądze kupić cokolwiek
z prostego powodu:
pomiędzy tym co ISTNIEJE w wyobraźni a tym co JEST w realu
nie zachodzi transformacja.
Mówimy o PRAWDZE wówczas, gdy to co JEST, posiada swoje odwzorowanie
czyli falsyfikat wirtualny w świadomości.
SŁOWA istniejące w wyobraźni są falsyfikowalne, gdy odnoszą się do
desygnatów, które SĄ w realu - które każdy zainteresowany może doświadczyć
empirycznie.
Pieniądze istniejące w wyobraźni Kowalskiego nie mają desygnatu:
to FORMA bez TREŚCI, to NAZWA bez DESYGNATU.

PS. Pan Drogi ett chcesz ze mną podyskutować na Grupie Dyskusyjnej?
Śmiało - ale określ:
czy chcesz budować czy niszczyć. OK?
{a zaczęło się tak niewinnie na psp: "nie rewolucja - lecz renowacja"... chech } :-)
Edward Robak*
Uwaga: kopia na free-pl-prawdy
~>°<~
Może już pora spojrzeć PRAWDZIE prosto w jej wybałuszone oczy?