Re: ostrzenie pił do drewna

Data: 2018-03-11 20:46:19
Temat: Re: ostrzenie pił do drewna
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

collie pisze:

> No to się zdecyduj, czy korzystając z takiego łańcucha za
> 14,80 zł, będziesz potem pisał na p.r.o.:

Co mają moje decyzje do pomysłów wyrzucania całkiem dobrych
i nieużywanych rzeczy?

> czy w ten deseń:

Nic nie wymogło, poza czasem. Stępił mi się jeden łańcuch,
więc poszedłem do sklepu, gdzie kiedyś kupiłem piłę i zapytałem
o coś do ostrzenia. Nie mieli. Nowych łańcuchów też nie mieli.
No to sobie myślę "dzisiaj sobie nie potnę" -- i zamówiłem
w internecie. Przedtem nie miałem bladego pojęcia o cenach
(do dzisiaj też nie miałem dobrego). Teraz już widzę, że
kupowanie droższych nie ma sensu. Przy moim podejściu, gdyby mi
się ta widia stępiła, to i tak bym kupił nowy, a nie diamentową
ostrzałkę za Bóg wie ile (tępych łańcuchów nie wyrzucam, jak
będę kiedyś wybierał się do Nowego Miasta nad Pilicą, zabiorę
je ze sobą).

> To nie logika, to żart.

Jeśli żart, to tym bardziej nie rozumiem.

--
Jarek