Re: owieczkom które chcą iść do rzeźni

Data: 2021-02-10 04:11:17
Temat: Re: owieczkom które chcą iść do rzeźni
Od: "a...@o...net.nz" <a...@o...net.nz>

From: u2

> ta, oglądałem w czasie elekcji w USA jak BBC pokazywało Bidena,
> same zbliżenia, aby nie pokazać tego tłumu,
> który jak zwykle nie przyszedł,
> to się nazywa rzetelne dziennikarstwo:)))))))))))

ja ( tu ) zauważyłem twoje ważności
pierwszeństwa w postrzeganiu
( nie tylko ) babskie ? nie znaczy Kobiece
np ? najpierw dostrzec * gołębie gówno *
na ( wojskowej ) czapce wrzeszczącego hitlera
później że ładnie mówił i ? nic więcej , nie ważne
co ( powiedział ) ?

(o: nie przeCzytałem * tłumaczenia * google'm
więc , może dlatego ? :o) mnie bardziej * ruszyło * np :

" wykazuje podobieństwa
do sponsorowanego przez WEF wydarzenia
symulacji pandemii 201,
które na krótko poprzedzało kryzys COVID-19 "
Event 201 październik 18, 2019, in New York
https://www.centerforhealthsecurity.org/event201/

https://pl.wikipedia.org/wiki/Pandemia_COVID-19
początek epidemi 17 listopada 2019 w mieście Wuhan
https://pl.wikipedia.org/wiki/Pandemia_COVID-19

" kontrola mas nowych bezrobotnych pozwoli
w każdej chwili wyłączyć ( zablokować - zabrać
virtualne ) pieniądze i dostęp do usług ( np sklepów )
jeśli osoba ta nie przestrzega określonych praw,
nakazów i przepisów ( naPisze np to - tu ? ) "

" cyberatak który doprowadzi
do całkowitego zatrzymania dostaw energii,
transportu, usług szpitalnych i całego społeczeństwa
Kryzys COVID-19 pod tym względem będzie postrzegany
jako niewielkie zakłócenie w porównaniu z tym cyberatakiem "

Podobne * ostrzeżenia * usłyszano podczas Event 201 symulacji w 2019 r.,
Która była również współsponsorowana przez Światowe Forum Ekonomiczne
,,Następna poważna pandemia nie tylko spowoduje wielkie choroby
i utraty życia, ale może również wywołać poważne kaskadowe konsekwencje

gospodarcze i społeczne "

Blair powiedział
że biometryczne systemy tożsamości cyfrowej
nieuchronnie będą narzędziami,
których większość rządów będzie używać
do radzenia sobie z przyszłymi pandemiami.
Blai opowiadał się za najsurowszymi środkami blokującymi,
mówiąc, że jedyną alternatywą dla biometrycznych tożsamości cyfrowych
jest zablokowanie gospodarki

https://cyberpolygon.com/

" włączenie Rosji do Wielkiego Resetu.
wynika z wysiłków kierowanych przez WEF,
zmierzających do wprowadzenia krajów BRICS,
( takich jak Chiny i Rosja ) ponieważ jest to niezbędne
dla powodzenia ich programu w skali globalnej "

media korporacyjne rozpoczęły w tym roku,
twierdzić, że ,, cyberataki mogą wywołać następny kryzys dla banków "
a od 1 lutego ,, kolejny cyberatak już trwa "

kontrolowany upadek pozwoli bankierom i elitom,
( które uczestniczyli w Cyber Polygon ) uniknąć odpowiedzialności
za ich rabunki gospodarcze i działalność przestępczą.
Jest to szczególnie ważne w przypadku Deutsche Bank,
którego nieunikniony upadek jest otwarcie dyskutowany
od lat z powodu skrajnej korupcji banku, oszustw
i masowej ekspozycji na instrumenty pochodne.
Pod koniec 2019 roku, miesiące przed rozpoczęciem kryzysu COVID-19,
prezes Deutsche Banku ostrzegł, że banki centralne nie mają już
narzędzi, które mogłyby odpowiednio zareagować
na kolejny ,,kryzys gospodarczy"

Masowy cyberatak, taki jak ten symulowany podczas Cyber Polygon 2020,
pozwoli * bezimiennym hakerom * zostać oskarżonym
o załamanie gospodarcze, zdejmując w ten sposób odpowiedzialność
z prawdziwych przestępców finansowych.
Ponadto ( ze względu na trudną naturę badania hacków
i zdolność agencji wywiadowczych do wrabiania innych państw )
można obwiniać każdego

(o: itp :o)

Stanisława Lema :

" Ignorancja nasza (ludzka) jest oceanem ogólnoświatowym,
zaś wiedza pewna - pojedynczymi wysepkami na tym oceanie "