Re: placuszki

Data: 2004-05-20 08:39:01
Temat: Re: placuszki
Od: "mskowronski(no-spam)" <"mskowronski(no-spam)"@gazeta.wroc.pl>

Użytkownik Ruua napisał:

> jadlam juz pyszne placki z sera bialego, kukurydziane, ziemniaczane,
> racuchy. czy znacie jeszcze jakies inne?

Moje ulubione to z kaszy grycznej i puszki kukurydzy
Dobre placuszki (tak, placuszki, nie placki) sa tez z fasoli, z
niewielkim dodatkiem ryzu.
Z samego ryzu zreszta, tez sa dobre, mozna dodac kurkumy, to beda zlote.
Te sa bardzo syte, zamiast miesa.

pozdrawiam
Lunac

PS.
Zrobilem nawet kiedys placki z gotowanej kapusty, byly dobre, ale troche
sie rozwalaly.
Co dodalecie aby to sie nie rozwalalo podczas smazenia?