Re: podajcie przepis na cos pikantnego....

Data: 2000-09-27 11:29:16
Temat: Re: podajcie przepis na cos pikantnego....
Od: "Magdalena Gierlotka" <M...@c...pl>

> - akurat do zeberek nie daje oleju (sa IHMO wystarczajaco tluste)

No... polemizowalabym... szkolilam sie w tych zeberkach przez ostatnie 3
tygodnie w Chorwacji i albo mialam szczescie, albo oni tam maja wyjatkowo
chude swinie (to byly zeberka z boczkiem w zasadzie i czesto sprzedawano je
nawet ze skora a mimo to naprawde nie bylo wiele do wykrawania, a ja
tluszczu nie lubie). Poza tym oleju uzywam zeby miesko polezalo w nim i
przyprawach jakis czas - potem on i tak skapuje...

> - robie rozne warianty tej bejcy do smarowania - z sosem sojowym i
> miodem (moja ulubiona)

Hmmm to tez mogloby byc fajne. Moznaby podawac z morelkami do
przegryzienia:)

> - dodaje w sumie jeszcze inne przyprawy (cynamon, anyzek, galke
> muszkatolowa) - zalezy na co mam ochote

To tak jak ja:))

To bylo naprawde zabawne doswiadczenie - tacy zwykli ludzie to patrzyli na
nas jak na dziwolagi, gdy kupowalismy kilo zeberek. Oni chyba to traktuja
jako jedno z gorszych dan...:)
Magda