Re: pomysł na interes

From: "KIGAM" <K...@w...pl>
Newsgroups: pl.biznes,pl.rec.kuchnia
Subject: Re: pomysł na interes
Date: Mon, 27 Dec 2004 00:28:32 +0100

w sanepidzie byłem zaczęli rozmowy o tym czym to będę przewoził gdzie robił
rozmowy dość bezsensowne ponieważ nie wydaje mi się żeby np. skutery
rozwożące pizze były np. pojazdami specjalnie przystosowanymi do rozwożenia
posiłków co do lokalu jasna sprawa mam odbitkę ustawy i wydaje mi się,
jestem pewien ze lokal taki jestem w stanie wyposażyć sobie w ramach jednego
z pomieszcze w domu zwłaszcza ze planuję być firma jednoosobową, co do
przenoszenia podawania tych kanapek to wg norm sanepidu powinienem przenosić
je w takich np. turystycznych lodówkach co nie jest większym problemem chodź
z 2 strony zastanawiałem się nad .... klimatem tzn. odpowiednio ubrany
pracownik kosz np. wiklinowy wyłożony jakimś płótnem (które można codziennie
zmieniać) oczywiście kanapki odpowienio wygladajace i smakujace bo to one są
podstawa sukcesu komuś posmakuje to będzie kupował ktoś się "zatruje" strącę
pewnie cala klientele w biurze ale smaczny posiłek odpowiedni strój osoby
sprzedającej no i ten np kosz do przenoszenia tych kanapek wytworzyło by
wydaje mi się odpowiedni klimat który mógłby spowodować sukces .....
podsumowując myślę ze z sanepidem nie powinno być tak źle chodź od razu
zakładam ze troszkę nagnę ich normy ......co do cen przeciętna kanapka
powinna kosztować około 2,zł sałatki od 4-zł co do obrotu uważam ze jeśli
firma będzie na początku jednoosobowa i założę sobie np. 8 godzinny dzien.
pracy to wystarczy sprzedać około 150 szt. dziennie żeby wyjść na swoim o
cateringu myślałem po jakimś czasie kiedy będę miął stałych klientów wtedy
można zaproponować i catering i podnająć kogoś do sprzątania biur po pracy
ale to po jakimś czasie kiedy zdobędzie się już zaufanie klientów ....strona
internetowa także po jakimś czasie nie opłaca się na początku zbierać
zamówień np. z całego miasta i latać miedzy rożnymi punktami bo wtedy
rzeczywiście dojdą koszty dojazdu na początek zaczol bym wędrówkę po
biurach i sprzedawał na jakiejś ustalonej trasie wtedy można przemieszczać
się nawet piechotka sprzedać zamówienia z poprzedniego dnia zebrać nowe i
resztę dnia poświęcić na szukanie nowych klientów ale wszystko w ramach , w
pobliżu "mojej ścieżki" wtedy koszty dojazdu nie będą tak bolały a potem
jeśli interes nabierze rozmachu to tak i owszem strona internetowa.....

Pozdrawiam

Michał