Re: (.) punkt = wyobrażenie ?

From: "Robakks" <R...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.filozofia,pl.sci.psychologia
Subject: Re: (.) punkt = wyobrażenie ?
Date: Thu, 28 Jan 2010 20:30:19 +0100
<hjnj9j$mu6$1@news.onet.pl> <hjnkqm$5jf$1@inews.gazeta.pl>
<hjnm3e$si$1@news.onet.pl> <hjnnej$fbn$1@inews.gazeta.pl>
<hjp30v$r0v$1@news.onet.pl> <hjp8u6$rg$1@inews.gazeta.pl>
<hjq1th$5kr$1@news.onet.pl> <hjq2b0$ej$1@inews.gazeta.pl>
<hjq2e4$7id$1@news.onet.pl> <hjq2p1$24l$1@inews.gazeta.pl>
<hjq3ft$bf7$1@news.onet.pl> <hjq4en$7uc$1@inews.gazeta.pl>
<hjq4hc$fed$1@news.onet.pl> <hjq55d$aqv$1@inews.gazeta.pl>
<hjrket$o17$1@news.onet.pl> <hjrll0$lr2$1@inews.gazeta.pl>
<hjrltt$tea$1@news.onet.pl> <hjroke$32d$1@inews.gazeta.pl>
<hjrosb$8t7$1@news.onet.pl> <hjrpd3$5mk$1@inews.gazeta.pl>
<hjs2in$dki$1@news.onet.pl> <hjs8id$sk0$1@inews.gazeta.pl>
<hjsb4q$abk$1@news.onet.pl> <hjsc8v$bft$1@inews.gazeta.pl>
<hjse7j$l9b$1@news.onet.pl> <hjsfb1$ln4$1@inews.gazeta.pl>
<hjsgg8$tmp$1@news.onet.pl> <hjsi0v$1ln$1@inews.gazeta.pl>
<hjsieo$59m$1@news.onet.pl> <hjsj6b$5n3$1@inews.gazeta.pl>
<hjskk1$dan$1@news.onet.pl>

"zdumiony" <z...@j...pl>
news:hjskk1$dan$1@news.onet.pl...
> "Robakks" <R...@g...pl>

> Przed punktem 2 minuty niezależnie jak blisko dwóch minut będziemy
> mieć zawsze skończone liczby jak 324,543543 czy 64363634 a nie
> liczby alef0-3.

-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x
> Rekurencja nigdy się nie zakończy.
-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x

> W punkcie 2 minuty mamy juz gotowy NIESKOŃCZONY (w Twoim
> języku "nieograniczony") zbiór który powstał nie z zakończenia
> rekurencji ale jest granicą (zobacz GRANICA) tej rekurencji.

-v--v--v--v--v--v--v--v--v--v--v--v--v--v--v--v--v--
> Zbiór ten ma nieskończoność elementów,
> nieskończoność w stopniu Alef0.
-v--v--v--v--v--v--v--v--v--v--v--v--v--v--v--v--v--

> Podobnie jeśli z odcinka zaczynającego się w punkcie 0 a
> kończącego na 1 odejmiemy punkt 0 to żaden inny punkt nie stanie
> się początkowym, nie istnieje następnik punktu 0. Na osi liczbowej
> czy nawet na osi gdzie mamy tylko liczby wymierne, punkty nie mają
> sąsiadów ponieważ między danym punktem a dowolnie bliskim można
> wstawić inny punkt. Tak też pomiędzy punktem 2 minuty a
> wcześniejszym dowolnie bliskim punktem mniejszym niż 2 minuty
> można wstawić bliższy punkt.

W Twojej wypowiedzi Drogi rozmówco ująłem w ramki dwa fragmenty,
po to - byś przyjrzał się co wypisujesz. ;)
I bardzo Cię proszę czyli żądam;) byś potwierdził, że wiesz o tym
iż liczba gości dokładnie po dwóch minutach jest równa dokładnie
Alef0 i została osiągnięta rekurencyjnie krok po kroku.
W kroku poprzedzającym gdy nie było jeszcze dwóch minut ta liczba
była mniejsza o 1. Jeśli będzie następny krok w czasie większym od
2 minut to ilość gości wzrośnie.
Dokładnie w 2 minutach ta ilość jest constans. Tak?
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)