Re: pyt o zasilek i rente

Data: 2006-07-25 23:29:41
Temat: Re: pyt o zasilek i rente
Od: "Piotr Grela \(interpio\)" <i...@d...pl>

Użytkownik "Piotr "Gerard" Machej" <g...@g...com> napisał w wiadomości
news:ea5ge4$mg5$1@news.dialog.net.pl...
> [...]
PKP.

> Napisz skargę na niego. Jak będzie musiał pisać wyjaśnienie, to może
> na następny raz się bardziej zastanowi i jednak zareaguje wcześniej.
A "..uj" mu w dupę. Z drugiej strony nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło.
Miałem sporo emocji, dwa razy na drodze 94 mało co mnie nie rozjechali,
droga nierówna, dziurawa i ble jak połatana,
teraz E-8 z Wrocławia do Oleśnicy - uważam za bardzo dobrą drogę.
Poza tym 100 zł. prawie dosłownie mi spadło z nieba ;-)

> Tak przy okazji - nie lepiej było pojechać następnym pociągiem
> do Wrocławia i tam poszukać noclegu? Czasu by Ci zeszło niewiele
> więcej, a mniej byś się zmęczył...
Masz rację ale nie wiedziałem, że ta podróż mi tak wiele czasu zajmie,
do Wrocławia (Leśnicy) jechałem 2 godziny, przez Wrocław kolejne 2 i aż 3 godziny
zajęła mi trasa do Oleśnicy.
Następnym razem, wsiadam na handbika od Magnusa i chrzanię kolej
84 km. to to na tym sprzęcie jakieś 3-4 godziny.
--
Pozdrawiam Piotrek

Zdecydowanie poznam bogatą Panią, wiek bez znaczenia, mile widziana chorowita.

29.07 Dawa
29.07 Paulla
Autotranskrypcja dla niedosłyszących
is it live this group at news.icm.edu.pl
Witam
Zlecę wykonanie takiego chodzika
Czy mozna mieszkać w lokalu użytkowym
karta parkingowa
stuck puck
Chodzik 3 kołowy
zlecenie na chodzik 3 kołowy
Fan club chodzik
Podejście usługodawców do niepełnosprawnych
cicho sza
Chodzik 3 kołowy zmaina kół na wieksze.
halo
Usenet z googla