Re: redart - pytania o podstawy

Data: 2009-09-19 11:01:41
Temat: Re: redart - pytania o podstawy
Od: vonBraun <i...@g...pl>

Chiron wrote:

> Użytkownik "vonBraun" <i...@g...pl> napisał w wiadomości

> Ok. Jesteś hetero do szpiku kości i nikt w to nie wątpi ;-). Nawiasem
> nie trzeba poprawczaka aby bawić się w zabawy seksualne z chłopcami i
> nie trzeba być potem bi- albo utajonym homo-. W mojej klasie było dwóch
> chłopaków którzy zabawiali się tak przez jakiś czas i żadnemu z nich nie
> przeszkodziło to potem rozwinąć zainteresowań jak najbardziej hetero.
> [...]

Identyfikujesz te zjawiska jako margines społeczny rodem z poprawczaka,
kojarzący się z rolą 'cwela' naznaczając je w ten sposób wartościująco.
IMHO - zjawisko to nie jest rodem z poprawczaka i nie musi się kojarzyć
z rolą cwela. Co więcej jeśli pokazuje komuś, że w istocie ma orientację
homoseksualną, to pytam co by się stało? W czym problem?

> Czuję się w jakiś sposób przez Ciebie
> atakowany- tylko nie mogę dociec- za co?

Jak czyjesz się atakowany, to może 'wybierz' sobie inne 'czucie się' i
będzie można rozmawiać bez tego 'poczucia'.

pozdrawiam
vonBraun