Re: rola ojca

From: "Aicha" <b...@t...ja>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: rola ojca
Date: Wed, 5 Aug 2009 15:58:10 +0200
<h4ha01$2mv$1@news.onet.pl> <h4hect$dsi$1@news.onet.pl>
<h4l7k0$nhc$1@news.onet.pl> <h4l8qj$2vu$1@inews.gazeta.pl>
<h4l9qp$rsv$1@news.onet.pl> <h4lava$u36$1@news.onet.pl>
<h4mch5$a2r$1@nemesis.news.neostrada.pl> <h4nj63$hmu$1@inews.gazeta.pl>
<h4oqrn$fik$2@nemesis.news.neostrada.pl> <h4oqoj$ek4$1@inews.gazeta.pl>
<h4otbt$nd$1@atlantis.news.neostrada.pl> <h4qh9m$61o$1@inews.gazeta.pl>
<h4rh26$15d$1@nemesis.news.neostrada.pl> <h4sbml$3s$1@inews.gazeta.pl>
<9...@k...googlegroups.com>
<h4t2om$rdm$1@inews.gazeta.pl>
<3...@b...googlegroups.com>
<h4ut14$r10$1@inews.gazeta.pl>
<4...@s...googlegroups.com>
<h4vq7e$gg9$1@inews.gazeta.pl> <h554g3$g51$1@news.onet.pl>
<h56vo6$2ij$2@inews.gazeta.pl> <h574be$75r$1@news.onet.pl>
<h57crn$pdc$1@inews.gazeta.pl> <h5a72e$g4r$1@news.onet.pl>
<h5bcfc$dis$1@inews.gazeta.pl>

Użytkownik "michal" napisał:

> To to już prawie czterdzieści lat temu odkryto! Nie wiedziałaś o tym? -
> No to wiesz kim jesteś. Dzisiaj nie przeklinam i nie wyzywam mnikogo,
> wybacz! ;->

No właśnie, Ty wiesz, ja wiem, a oni dalej "odkrywają". Tacy to Ci Twoi
naukowcy :)

> Nasza księgowa i mój ginekolog powiedział, że tak.

A od kiedy to masz księgową? Odkąd pół mężowskiego (przepraszam, waszego)
rocznego dochodu musiałaś zaksięgować pod "winien" jako karę dla USu?
:)))

> Aha! Ginekolog uśmiałby się, gdyby twój post przeczytał.

Do sera, wiem :PPP

> Mam jeszcze nieduże kajaki (nr 43). ;D

Nie wiem, czy się zmieszczę. Ja też z krakowskich, jak Qra :D

--
Pozdrawiam - Aicha