Re: sałatka 7-składnikowa

Data: 2009-08-29 17:47:14
Temat: Re: sałatka 7-składnikowa
Od: "lemonka" <...@a...com>

news:h7bkv6$9e3$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> A tacy Węgrzy, czy Meksykanie - wiedzą coś na ten temat? Moze to o
klimat
> chodzi? W sumie bardziej ciekawi mnie "jak coś smakuje", niż na co
zejde z
> powodu zjedzenia tego czegoś... Sromotników nie wliczam.

Ja zakładam, że Węgrzy czy Meksykanie to raczej niezbyt bogate narody i
mięsko mieli nie zawsze świeże, za to ostrych papryczek - mnóstwo.
Wystarczyło pomieszać jedno z drugim, by nie czuć smaku nieświeżego
mięska, tudzież ubić wszelkie żyjątka, które tegoż mięska jakość
nadszarpywały. W tej sytuacji perspektywa zejścia na nowotwór jawi się
jako mało prawdopodobna, a ostry smak można z pokolenia na pokolenie
polubić dokładnie tak samo jak smak zbyt słony. Ale to w Meksyku, na
Węgrzech i w Teksasie, ale u nas? Słowian z dziada pradziada?