Re: skandaliczne zachowanie lekarza!!!

Data: 2004-06-08 20:20:55
Temat: Re: skandaliczne zachowanie lekarza!!!
Od: "Jacek Kawecki" <j...@i...pl>

Mam takie pytanie: gdzie mogę złożyć skarge na te
> lekarke? Chciałem tylko dodać że to nie jest jedyny taki przypadek,
> pacjenci często na nią narzekają, jest niemiła, ludzie starsi boją się do
> niej chodzić, nie wiedząc przy tym że ów lekarza mogą zmienić. Ta wredna
> małpa jest chyba kierownikiem tej placówki więc nie wiem u kogo to zgłosić
> lub do jakiej organizacji się zwrócić. Nie dam się tak traktować, płace
> podatki i chce żeby mnie traktowano z szacunkiem.
>
> Pozdrawiam, prosze o opinie i sugestie

Skargę można złożyć do Rzecznika Praw Pacjenta przy NFZ w Poznaniu. Może po
rozmowie z rzecznikiem pani doktor nabierze ogłady. Proponuje wydrukować i
przesłać tej pani dekalog lekarza, bo póki co to jej zachowanie z dekalogiem
nie ma nic wspólnego.
Z końcem lat sześćdziesiątych w zakładzie, w którym pracowałem, była
dentystka, która nie przyjęła pacjenta jeśli nie był świeżo ogolony.
Wiadomo, po kilku godzinach pracy twarz nie jest już idealnie gładka, więc
pani doktor odsyłała pacjenta nawet z bolącym zębem. Tyle tylko, że wtedy
nie było się gdzie poskarżyć.

http://www.su.krakow.pl/med/dekalog.htm

Pozdrawiam
Jacek Kawecki