Re: śliwki robaczywki

From: marzmaria <m...@g...pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: śliwki robaczywki
Date: Mon, 17 Aug 2015 22:51:21 +0200

W dniu 2015-08-17 o 22:12, Krycha pisze:
> Wiem, że "pierwsze śliwki robaczywki", ale odnoszę wrażenie że
> wszystkie, które będą dojrzewały zrobaczywieją.
> Te twarde, niedojrzałe jeszcze robaków nie mają.
> Zrobić opryski, aby nie dostali się "lokatorzy" do wszystkich
> dojrzewających owoców, czy dać sobie spokój, bo za późno na taką
> interwencję?
>
> Pozdrawiam Krycha.
Chętnie przyłączyłabym się do "rozmowy", ale przeraża mnie poziom
dyskusji kilku person na tej i innych stronach. Czy można gdzieś
normalnie wymienić poglądy? bez złośliwości i osobistych wycieczek?
Słyszałam, że trzeba słuchać ogłoszeń o opryskach śliw w danych
regionach i terminach, ale nic więcej. Czy można poprosić o odpowiedź,
jeśli ktoś naprawdę coś o tm wie? Nie jestem zbyt biegła w wyszukiwaniu
tych tematów w internecie. Pozdrawiam biorących w dyskusji
Maria