Re: smirć bliskiej osoby

From: "siostra" <j...@g...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: smirć bliskiej osoby
Date: 2 Apr 2007 13:18:44 -0700

On 2 Kwi, 19:54, "Magda" <e...@i...pl> wrote:

> Myślę, że uniwersalna, jedyna rada nie istnieje... Każdy z nas na swój
> własny sposób przeżywa stratę bliskiej osoby...
> Poczucie winy, które mam wrażenie Ci towarzyszy, niczego nie zmieni.
> Jeśli jesteś osobą wierzącą - módl się. Módl się tak jak potrafisz,
> własnymi słowami. Módl się za duszę brata, módl się za siebie, proś o
> przebaczenie, jeśli czujesz się winną i o siłę w przetrwaniu tych
> ciężkich dla Ciebie chwil. W modlitwie rozmawiaj z Bogiem i bratem o
> wszystkim, co czujesz.
> Myśl o bracie ciepło i z miłością. Podziękuj za Jego obecność w Twoim
> [...]

Dziękuje za mądre i ciepłe słowa.Mimo,ze czytałam je łapczywie i z
łezką w oku to - poczułam ulge że ktoś zechciał mi podpowiedzieć jak
dalej można żyć z takim bagażem .Czuję w Tobie podpore a może też masz
podobne doznania i już wiesz jak żyć z takim problemem.Twoje słowa
brzmią bardzo profesjonalnie i ciepło.Czuję w nich doświadczenie, może
jesteś psychologiem?. Jestem katoliczką ale to niesprawiedliwe kiedy
<ktoś.> zabiera komuś kogoś bardzo potrzebnego ...za wcześnie.Byłam
jego starszą siostrą i to no miał się mną opikować.