Strona główna Grupy pl.sci.medycyna stan zapalny po wyrwaniu 8-ki - Czy to normalne - !! Dość pilne !! Re: stan zapalny po wyrwaniu 8-ki - Czy to normalne - !! Dość pilne !!

Re: stan zapalny po wyrwaniu 8-ki - Czy to normalne - !! Dość pilne !!

From: "ewa" <e...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: stan zapalny po wyrwaniu 8-ki - Czy to normalne - !! Dość pilne !!
Date: Sat, 21 Feb 2004 17:45:26 +0100

Użytkownik "jha" <a...@a...com> napisał w wiadomości
news:c17h25$4t1$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Pojawił się dość duży obrzęk twarzy, na policzku jest on twardy tak jakby
> chciał zaraz pęknąć (strasznie gorący), a część miękka zwisa pod brodą
(tak
> jakby było to czymś wypełnione)
> Zażywa antybiotyk dopiero albo już 3 tabletka wraz z jakimis lekami
> przeciwbakteryjnymi (beztlenowce). Do tej pory nie robila okladów (chyba
> błąd ?) i wygląda nie naklepiej, ma gorączkę ok 38 stopni.
> Lekarz twierdzi, że to normalne i po 3 dniach przejdzie. Ja przyznam jakoś
> nie bardzo to widzę i trochę się denerwuje.
> [...]

Witaj
Kiedyś miałam dłutowanego zęba, też ósemke, której nawet nie bylo widac spod
dziąsła. Miałam strasznie opuchniety policzek. Przykładałam ciągle lód do
policzka i po około tygodniu został już tylko mały siniaczek, a cały obrzęk
zszedł. Nie wiem jak z gorączką, ale opuchliznę trzeba po prostu przeczekać.
Pozdrawiam
Ewa