Strona główna Grupy pl.sci.psychologia stanowcze T/N dla wychgodzenia dziewczyny z kolezankami na tance Re: stanowcze T/N dla wychgodzenia dziewczyny z kolezankami na t

Re: stanowcze T/N dla wychgodzenia dziewczyny z kolezankami na t

From: "Quasi" <q...@N...gazeta.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: stanowcze T/N dla wychgodzenia dziewczyny z kolezankami na t
Date: Tue, 12 Sep 2006 15:35:38 +0000 (UTC)

el Guapo <e...@v...pl> napisał(a):

> PLONK.

No popatrz - obrazil sie. Za grosz poczucia humoru nie ma, eh...

> Może kiedyś zrozumiesz, że zabluzganie izmami nie oznacza racjonalności.

Nie oznacza. Oznacza dowcip. Racjonalne argumenty miales *obok*, tak wiec i
wilk powinien byc syty i owca cala.

> Nauki
> i sensowności nie mierzy się linijkami tekstu, czy kilobajtami,

Nie. Podobnie jak iloscia razy, ktora powtarzasz te same "uniwersalne prawdy".

> a trafnością
> spostrzeżeń.

+ logika + zgodnoscia z metodologia + dowodliwoscia + faktami na potwierdzenie
itd.

Mysle, ze moj wywod pod tym wzgledem nie wygladal najgozej, w odroznieniu od
Twojego.

> Usenet to miejsce raczej na naukę w zakresie popularnym

Tak, ale nie na grupach w hierarchii SCI...

> - czy
> przesiadując tu aby nie próbujesz podbudowywać swojego niezwykle nisko
> ocenianego ego,

Nie. Moje ego nie drga w gore ani o milimetr. A mozna powiedziec, ze nawet
drga w dol... :-(

> nie mając dość jaj (czy tylko?), aby naparzać się na poziomie,
> na którym przed 'maluczkimi' zgrywasz, iż bywasz?

Alez i na wyzszych poziomach zdarza mi sie "naparzac". Takze w usenecie.

> Czy aby nie zachowujesz się
> jak wsiowy szpaner na dyskotece próbujący odgrywać 'światowca'?

Nie.

> Wzorem Twoich lewackich idoli

Nie mam ani jednego "lewackiego Idola"...

> przypierany do muru

Przepraszam, czy ktos moglby mi wskazac w ktorym miejscu el Guapo "przyparl
mnie do muru"?

> reagujesz 'świętym'
> oburzeniem (Ty 'naukowym', oni 'etycznym'),

Reaguje oburzeniem, gdy ktos - tak jak Ty - wyciera sobie ideologiczna gebe za
pomoca nauki. Zwlaszcza, jesli w swej nieslychanej ignorancji i arogancji robi
to wielokrotni nic sobie nie robiac z apeli o opamietanie.

> ale wrzask tak samo brzmi i tak
> samo histerycznie wygląda.

Moze w Twoich zaszlych mgla paranoi oczach. Dla mnie wyglada to troche
meczaco/nurzaca ("ech, znowu to samo"), troche irytujaco ("coz za ignorant i
arogant") i troche zabawnie ("bredzi i pyskuje, to i ja sobie pouzywam").

> Miłego życia, EOT

Ja rowniez. I dziekuje za caly czas, ktory ze mna spedzilesw roznych watkach,
elGuapo. Takze przepraszam za wszelkie niemile slowa, ktore pod Twoim adresem
zuchwale wypowiedzialam (choc przepraszam tylko za forme, nie za tresc).

serdecznie pozdrawiam i do przeczytania (mam nadzieje)
Quasi