Re: statystyki :-) dla Ag i grupa

From: "Masoneczka" <m...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: statystyki :-) dla Ag i grupa
Date: Sun, 10 Feb 2002 23:26:48 +0100

Użytkownik "spider" <s...@e...gda.pl> napisał w wiadomości
news:3c66c668@news.vogel.pl...

> Zacytuje: ':-) :-) :-)' i to dwukrotnie
> Specjalnie uzylas potrojnych usmiechow, zeby wplynac na statystyki,
przyznaj
> sama, zreszta nie musisz, w koncu juz to zrobilas 'teraz powinnam
nadrabiać'
> :-).

Czy statystyki są stałe? ciekawą teorię wytaczasz!!!
Pisząc ten post do Ciebie już zmienię statystykę ilości listów wysłanych
przeze mnie :-) w miesiącu lutym.
Pisząc według Twojego stylu wpłynę na statystykę.
Jesteś przeciwny trzem wesołym emotionom?
świnki tez były trzy ;-) Zaraz zapytasz po co te świnki? - to mój kaprys, a
nie specjalne działanie.
Jestem rozkapryszoną panienką ;-)
MEA CULPA -zadowolony- to wymierzaj karę.

> Jaka roznica jest miedzy jednym usmiechem, a trzema? W koncu wyrazaja to
> samo, a ich ilosc wcale nie swiadczy o lepszym czy gorszym nastroju.

Wirtualnie wyrażają to samo, a w realu byłyby 3 radosne uśmiechy zamiast
jednego fałszywego lub wymuszonego.

> No to dlaczego 'nadrabiasz' statystyki?

Nie jesteś bez winy.

> A to skad Ci przyszlo do glowy?

Mnie różne myśli chodzą po głowie.

> A jaki ma to zwiazek ze statystykami?

Napisze jeden list do mnie i statystykę "nagnie" ja powiedziałbym, że to
proces pozytywny in plus.
Pozytywna byłaby statystyka abstahuję od grupowej dotycząca np. dochodu
brutto na 1 mieszkańca, im większa to gorsza? eeeetam
zaraz mi tu nie polemizuj, że jedni mają dużo, a inni mało, bo statystyka
uśrednia i tym samym kłamie :-(

> Masz mi to za zle?

Żartujesz? prawda?

Masoneczka