Re: statystyki :-) dla Ag i grupa

From: "Masoneczka" <m...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: statystyki :-) dla Ag i grupa
Date: Mon, 11 Feb 2002 18:02:30 +0100

Użytkownik "spider" <s...@e...gda.pl> napisał w wiadomości
news:3c67a031@news.vogel.pl...

> Znowu nie wiem skad bierzesz takie teorie z moich listow. Kaprys?

Nie kaprys :-) tylko Twoje stwierdzenia do statystyk
fałszowanie, naginanie i wpływanie wysuneły teorię Twojej ich obrony i
stałości. Jeśli mylę się to napisz szczerze ;-)

> Ale teraz nie piszesz specjalnie, zeby wplynac na statystyki (no chyba, ze
> piszesz, bo zwrocilas na to uwage).

Wówczas też nie pisałam specjalnie tylko miałam wesoły nastrój. Liczba
emotionów nie jest oznaką optymizmu i pesymizmu kogokolwiek. Ja stawiam
więcej znaczków tzw. smutników, bo najczęściej odpowiadam na listy osób "z
problemami" i emotiony mają świadczyć o mojej empatii i utożsamianiu się z
cierpieniem drugiej osoby, jeśli jest to wirtualnie możliwe. Ciekawa jestem
czy zostałam dobrze zrozumiana ;-)

>To tak jakbym ja teraz pisal co drugi
> wyraz wulgaryzm, zeby inaczej wypasc w statystykach.

Jeśli chcesz wypaść korzystniej od np. Viaderka
i mieć wyższą lokatę, to ja nie ma nic przeciwko temu.
Użyłabym wulgaryzmu w momencie wzburzenia, a nie aby wpłynąć na zmianę
statystyki grupowej i podobnie raz tylko napisałam zabawnie trzy wesołe
"minki".

> Jakiego stylu? Znowu kaprys? ;-)

Nie lubię skrajności i mnogości, a za wiele już tych kaprysów :-( Muszę
przyznać - doskonale potrafisz wykorzystać moje własne słowa i masz dobrą do
nich pamięć. Łagodne kaprysy nikomu nie szkodzą

> :-) Jestem przeciwny naduzyciom.

Ja także, ale np. malutkie trzy kieliszki alkoholu to nie byłoby jeszcze
nadużycie :-)

> No wlasnie zauwazylem. Grunt to dobra samoocena ;-).

Dodałabym krytyczna samoocena!

> Ale to nieszczere.

Nie znam tego pojęcia :-)

>Usmiech, po chwili znowu usmiech i znowu po
> chwili jeszcze jeden usmiech? A moze takie trzy szybkie usmiechy?

Trzy uśmiechy może w jakimś odstępie czasowym,
tylko kto je liczyłby :-|

> Widzialas, zeby ktos sie usmiechal tak potrojnie?

Znam osoby, które stale uśmiechają się i nie liczę ich ilości, ważniejsza
jakość, szczerość itd.

> No wlasnie zauwazylem. Widze tez, ze musisz miec ostatnie zdanie ;-)

Jestem pod wrażnieniem tego prawidłowego odkrycia, ale nie zawsze często
ustępuję tylko muszę wiedzieć komu ;-) Lubię do końca rostrzygać sporne
kwestie.

> Kolejny kaprys? Nic nie pisalem o pozytywnym czy negatywnym znaczeniu
> statystyk.

Wyraz fałszowanie ma sam w sobie pejoratywne znaczenie. O znaczeniu
statystyk jeszcze nie pisaliśmy.
Ocena pozytywne lub negatywne bez argumentów mizernie wypada.

> No nie wiem, tamto zabrzmialo jak jakies wyrzuty i nie widzialem
potrojnego
> usmieszka, ze zartujesz :-).

Nie mogłam stale nadużywać nadrabiania wesołością lub to jakieś przeoczenie
:-(
Nie zależy mi na kłótniach, wyrzutach, bo wtedy musiałyby być słuszne.

Masoneczka
moc uśmiechów :-)