Re: straciłem buka

From: sebdar <s...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: straciłem buka
Date: Wed, 2 Sep 2009 23:06:12 -0700 (PDT)

On 2 Wrz, 23:00, mal <m...@g...com> wrote:

> Coś baaardzo dziwnego dzieje się w naszym nieszczęsnym kraju: wszyscy
> tną drzewa, w majestacie prawa i porządku.
> Do d... z takim prawem!
>
> W moim regionie zaczęło się od debilnych drogowców z GDDKiA, którzy
> ogołocili z drzew na całej długości drogę krajową Nr 9 (Barwinek -
> Radom). Pod zęby piły poszły potężne jesiony, topole, lipy, jawory.
> Nie wiem komu to przeszkadzało. Podejrzewam raczej biznes drzewny,
> choć tłumaczyli się gdzieś w mediach, że "drzewa grożą
> wypadkami" (?!). Jasne - dla pijanego kierowcy drzewo zawsze jest
> ruchome...

> [...]

Witam serdecznie!
Zgadzam sie z opinia przedmowcy. Mieszkam w Rzeszowie i to co widze to
jakas mania wycinania starych i pieknych drzew, wycina sie masowo,
jezeli sie robi jakies remonty tez tnie sie co popadnie, mysle ze w
zieleni miejskiej nie ma dendrologow ale sa tylko drwale. Jezeli sie
cos sadzi to malowartosciowe i pospolite gatunki. Juz od dawna nie
zauwazylem aby posadzono cos ciekawego interesujacego, a przeciez
obecnie od kilku lat w Polsce mamy dostep latwiejszy i tanszy do
nowych gatunkow i nasion z calego swiata. Przykladow mysle ze jest
mnostwo nie tylko w samym Rzeszowie.
Pozdrawiam
sebdar