Re: susza.

Newsgroups: pl.rec.ogrody
Date: Wed, 19 Aug 2015 06:15:32 -0700 (PDT)
Subject: Re: susza.
From: s...@g...com

W dniu poniedziałek, 10 sierpnia 2015 13:29:35 UTC+2 użytkownik s...@g...com
napisał:
> Witam.
>
> Zwracam się z prośbą o poradę dotyczącą podlewania.
> Nie było mnie w domu tydzien i po wizycie w sadzie leszczynowym okazało się że
sporo roslinek potraciło liście. Przyczyna jest susza.
> Te wieksze jakos sobie radzą i mają tylko pożłókłe liście ale niektóre straciły
prawie wszystko co miały na sobie.

> Podlalismy je po 10L na drzewko.
>
> Jest szansa ze się jakoś wyzbierają?
> Co poza podlewaniem można zrobić teraz/potem?
>
> http://imgur.com/a/SIToC#0

Hejka.

Jeszcze raz w tym temacie.

Drzewka podlewane i teraz posprawdzane zostało czy ziemia jest wilgotna i nie jest
źle.
Ostatnie pare dni było mniej upalne i popadało więc tym bardziej udało się tym
sadzonkom ulzyć.

Mam jedno pytanie:
Czy to możliwe że liście opadły nie od suszy tylko po prostu od wysokiej temperatury
i nasłonecznienia?

Bo pogrzebałem sobie w międzyczasie tam gdzie nie było podlewane i ziemia nie była
bardzo sucha.
Więc moje podejrzenie jest takie że to nie brak wody sprawił że drzewka porzuciły
liście.
Dobrze kombinuję?

Pozdrawiam.
Łukasz Sczygiel