Re: suszona kielbasa

Data: 2005-11-04 17:27:05
Temat: Re: suszona kielbasa
Od: Waldemar <w...@t...de>

Kondziorek wrote:

> Nikt nie mowi ze jedynie tam jest sprzedaana
> Istotne jest gdzie jest wyprodukowana
no to o co ciebie chodzi? Te produkty możesz kupić wszędzie, czyli masz
wybór i możesz kupić coś, co jest dobre. A jak ci smakuje mięso z wodą i
konserwantami to też je możesz kupić. Wolność wyboru.
Za komuny w polsce miałeś na kartki psinę z budą i mogłeś ją wziąć, albo
nie. To był jedyny wybór. Chyba, że miałeś coś na barter wewnętrzny i
"babę na wsi".

> to mniej wiecej tak samo jak na wina gazowane "marki" np Cin-Cin (fuuuj),
> Dorato, Igristoje i inne mowi sie szampan a ta nazwa jest zarezerwowana dla
> win gazowanych (czy tez raczej musujacych bo gazowane sa sztucznie nasycane
> CO2) pochodzacych z szampanii i jedynie z tamtejszych winnic
> Inny przyklad? Nazwa Coniac uzywana dla wiekszosci brandy

mówi się, ale sprzedawać pod tą nazwą nie wolno. Teraz dyskutują już np.
Rosjanie o przyjęciu do WTO i jednym z punktów dyskusji jest właśnie
"Szampanskoje". W importach do Unii jest tylko Igristoje na nalepce.
Na ogrzewacz do wody moja babcia mówiła junkers, choć junkersa on nie
był, a na pieluchy też ludzia mówią pampersy, choć mogą być innej firmy.

Waldek