Re: suszone pomidory-do czego?

Data: 2007-09-09 23:02:48
Temat: Re: suszone pomidory-do czego?
Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

Ikselka dość niespodziewanie napisał(a):

> Możesz podać ulicę? - nie znam Łodzi.

Wiesz - Manufaktura to hasło w Łodzi dość znane i kazdy Ci powie. A co do
ulicy - to Manufaktura zajmuje spory teren a właściwei kwartał, najlepiej
zobacz po prostu
www.manufaktura.com

a sklep to ten
http://www.manufaktura.com/PL/wizytowka.asp?id_firma
=109&fileName=wykazPubow.asp&nr=B218
( nie wiem czemu umieszczony jako pub/restauracja, ale to sklep jest,
zresztą różne dobre rzeczy naprawdę z Włoch tam mają oliwki, pesto wedliny
itp

--
Roman Rumpel GG 9429617 Skype: rumpel.roman
C Hollywood Homicide