Re: sztuka wychowania zaradnych dzieci :-)

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: sztuka wychowania zaradnych dzieci :-)
From: XL <i...@g...pl>
Date: 20 Aug 2017 10:45:56 GMT

Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
> Użytkownik XL i...@g...pl ...

> słaniajac sie ze zmeczenia...

Może mu nogi ścierpły od jazdy :->
Młody człowiek ma dużo siły - będzie się słaniał i pracował dalej.

> A coś poza argumenty ad personam?
> 48/24?
> Na swoim pracuje sie 247 ale tylko przysłowiowo.

Nie. Ty nie pracujesz na swoim, więc łaskawie nie dyskutuj o tym.

> Bo odpoczywac trzeba!

Odpoczywać to może pracownik. Urlopy i te rzeczy. A WŁAŚCICIEL nie
odpoczywa nigdy. A jak zaczyna myśleć, że już może, to mu tzw. pracownicy
firme w rok rozwalą i rodzina pójdzie na zasiłek :->
Znam takie przypadki. Nawet omawiany kamieniarz RAZ zostawił pracowników
bez dozoru, to ich, wracając z ryb, na nocnej zmianie zastał pokotem
śpiących na styropianie, maszyny powyłączane, plus pozorowaną awarię
głównej piły. Od tej pory NIE ODPOCZYWA.

> pracować trzeba madrze a nie powodujac niebezpieczenstwo na drodze...

Ja tu nie dyskutuję z tobą o przepisach kodeksu pracy, drogowego itp.,
tylko o wychowaniu dzieci w szacunku dla pracy. Ale rozumiem, że ty, jako
wnuczek pracowników, jako dziecko pracowników i sam jako PRACOWNIK, po
każdej podróży i/lub nieprzespanej nocy, ze względu na bezpieczeństwo na
drodze oraz bezpieczeństwo współpracowników i klientów - dzwonisz do szefa,
żeby oto ad hoc szukał zastępstwa, bo nie jesteś w stanie wykonywać swojej
pracy. Szef to oczywiście rozumie i radośnie daje ci jeszcze premię za
wzorową postawę :->

PS. I oczywiście ty nie pracujesz "dla mamony", tylko jako wolontariusz :->