Re: terapia b.- Rzucanie palenia.

From: "zielsko" <4zielsko@WYTNIJ_TOhoga.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: terapia b.- Rzucanie palenia.
Date: Mon, 28 Jul 2003 14:23:36 +0000 (UTC)

Dnia 03-07-28 Rusalka napisał(a)

> Bo inne sa decyzje do tego, inne uwarunkowania zwiazane z nalogiem,
> inne argumenty trafiaja do przekonania. Np. to o cerze - facetow nie
> rusza, a rak prostaty tak, co kobiety malo maja w powarzaniu :-)
Dobre uzasadnienie. :)

(...)

> teoria i praktyka!!!!

Widocznie nie zwrocilem uwagi na uczenie sposobow....

> No wlasnie, maja nalogi bo sa leniwi.
Ryzykowne stwierdzenie....

>To jak namowic ich na 12 spotkan????
Zrobiono to tak ze program realizowano w miejscu pracy.
Za darmo. Kto chcial to szedl. Czesc osob zrezygnowala juz po badaniach
lekarskich.... ale i tak im to cos dalo :)
Ale mozna by to zrobic w osrodku zdrowia.
Problemem moze byc finansowanie.... ale to da sie zalatwic i koszt bez
wynagrodzenia dla psychologa wyniosl okolo 300 zl za osobe.

> Nie.
> Juz raz rzucilam - z dnia na dzien. I to jest najlepsza metoda. Ale
> mialam silny argument - i zadne tam palenie tytoniu jest przyczyna
> groznych chorob - to malo ktorego palacza rusza, niestety.

Nieudalo sie bo? I jaki mialas argument?
Chyba niedokladnie przeczytalas post..... nacisk kladzie sie na
korzysci z niepalenia a nie na szkodliwosc palenia...

--
Paweł Zioło
http://fotozielsko.prv.pl

"-Prowdy nima!"
"-Hej, dziywce, nie zawse sukoj prowdy. Sukoj przjociela!"
Wanda Czubernatowa, ks. Jozef Tischner