Re: terapia b.- Rzucanie palenia.

Data: 2003-07-29 08:59:37
Temat: Re: terapia b.- Rzucanie palenia.
Od: "zielsko" <4zielsko@WYTNIJ_TOhoga.pl>

Dnia 03-07-29 Rusalka napisał(a)

> Owszem, znam plusy i minusy niepalenia.
> Ale powtarzam, ludzie maja nalogi, bo sa leniwi. Walka z nalogiem to
> ciezka praca.
Nie zgadzam sie ze stwierdzeniem ze ludzie maja nalogi bo sa leniwi. :(

>Moze mi sie wlasnie nie chce.
>Widocznie argumenty zwiazane z efektami niepalenia nie sa az tak
atrakcyjne aby podjac te

Przepraszam a czy te argumenty za niepaleniem to glownie: bo umre,
zachoruje itd.... i czy znalazlas ich wiecej niz plusow palenia?
Czy wogole ich szukalas? Czy chcesz rzucic palenie?

> ciezka walke. To raczej do zastanowienia dla terapeutow a nie dla
> palaczy. Jak wywolac chec rzecenia palenie, i nastepnie konsekwencje
> w dzialaniu odejscia od nalogu.

Nie dla terapeutow oj nie :) to nie oni rzucaja palenie :)
To palacz przy pomocy terapeuty szuka co da mu niepalenie.... sproboj
zrob sobie liste plusow i plusow....
szukaj plusow niepalenia..... :)

> Masz racje. Teraz wiem, ze powinnam byla to zrobic dla siebie. Jego
Dokladnie.... inni moga byc stymulatorami, jednym z 'argumentow' ale
nie jedynym :)

> juz nie ma, wiec argument bezsensu. Ale - potrafie uszanowac ludzi
> niepalacych i jak czasami spotykam sie z osobami, ktore nie pala,
> takze nie pale. Potrafie wyjechac na :sportowy: tydzien i takze nie
A moze wrocisz kiedys z takiego wyjazdu i zapewnisz sobie
przyjemnosci.... bez papierosa?

> palic. Wiec jak widzisz, to kwestia jakiejs przyjemnosc, bardziej
> zwiazana z trzymaniem tego paierosa w reku np. popijajac piwko w
> pubie, niz glodu nikotyny.

Moje gratulacje... wazne stwierdzenie :) A czy taka przyjemnosc dalo
by Ci cos innego?

> ps. swoja droga bylabym bardzo wdzieczna za prace nade mna i
> wrzucenie mi nowych argumentow przeciz paierosom i za niepaleniem
:)))) przykro mi ale to nie grupa terapeutyczna :)))
Jest grupa dla nalogowcow :) Zapytaj tam jakie plusy maja oni z tego ze
niepala :)

Pozdrawiam.
--
Paweł Zioło
http://fotozielsko.prv.pl

"-Prowdy nima!"
"-Hej, dziywce, nie zawse sukoj prowdy. Sukoj przjociela!"
Wanda Czubernatowa, ks. Jozef Tischner