Re: terapia b.- Rzucanie palenia.

Data: 2003-07-29 09:56:57
Temat: Re: terapia b.- Rzucanie palenia.
Od: "zielsko" <4zielsko@WYTNIJ_TOhoga.pl>

Dnia 03-07-29 Rusalka napisał(a)

> "zielsko" <4zielsko@WYTNIJ_TOhoga.pl> wrote ...
> Jaka wiec inna przyczyne mozesz podac?
Na pytanie dlaczego maja nalogi najkrocej odpoweim: bo im cos to daje
albo chroni przed nieprzyjemnym :)
Pozostaj jeszcze pytania: Czemu popadaja w nalogi? i Czemu z nich nie
wychodza?
A to bardziej skomplikowane kwestie niz li tylko lenistwo :)

> Wiem, wiem :))
:D

> Nie szukam takiej grupy, bo nie szukam wsparcia. Ale chetnie bym
> podjela jakies dzialania, gdyby cos mnie zainspirowalo, ale niestety
> tak nie jest.
Znaczy sie czekasz az Cie cos palnie w leb i zainspiruje? Czyli np. w
miejscu pracy bedzie zakaz palenia, albo bedziesz musiala oddychac
przez rurke w tchawicy?
Pytalas o plusy niepalenia... zapytaj palaczy ktorzy rzucili moze ruszy
Cie to do szukania wlasnych plusow...?

Pozdrawiam serdecznie. :)

--
Paweł Zioło
http://fotozielsko.prv.pl

"-Prowdy nima!"
"-Hej, dziywce, nie zawse sukoj prowdy. Sukoj przjociela!"
Wanda Czubernatowa, ks. Jozef Tischner