Re: terapia uzaleznienia od internetu

Data: 2004-06-26 08:11:14
Temat: Re: terapia uzaleznienia od internetu
Od: nonnocere <madziach1@_bezspamu_gazeta.pl>

Fundacja KIDPROTECT wrote:

> Pamietasz nazwe tego osrodka?

Ośrodek Profilaktyki i Leczenia Uzależnień w Zabrzu, Park Hutniczy,
miałam tam zajęcia terenowe w trakcie studiów i zrobili na mnie dobre
wrażenie, jako dość prężnie działająca placówka i interesująca się losem
swoich podopiecznych.

> Juz kontaktowalem sie z IPZ, w koncu z IPZem zwiazana jest Niebieska Linia,
> a z nimi wspolpracujemy. Na razie nie za wielkie sa tego kontaktu z IPZem
> efekty w tej akurat materii.

Szkoda. Widać przemoc domową sobie bardziej upodobali. Może jak
uzależnini internauci będą stosować przemoc domową, to się bardziej
zainteresują :)
--
Pozdrawiam, Magdalena S. (dzidzia ~IX,X 2004)