Re: tofu ? jecie to ?

Data: 2005-02-01 14:32:36
Temat: Re: tofu ? jecie to ?
Od: Lozen <i...@S...com>

On Tue, 1 Feb 2005 11:27:56 +0100, Jan Kos wrote:

> kupile z ciekawosci tofu
> jak to przyrzadzacie jakie sa wasze doswiadczenia? pytam raczej nie
> wegetarian bo ci nie moga byc do konca obiektywni ;)

Tofu ma te wspaniale wlasciwosci, ze szybko nasiaka smaki z potrawy. Ja
jezeli dodaje do salaty - wpierw kroje w drobna kostke i zostawiam je w
sosie do salaty na jakies pol godziny.
Czasami tez marynuje w plastrach i smaze, dzis mam robic chili z tofu
wlasnie.
Jak chcesz, to pozniej przepis podrzuce.
A, tofu mozna kupic jedwabne, miekkie i twarde. Twarde i miekkie
najbardziej nadaja sie do gotowania, jedwabne mozna uzyc do sosow (cos
na zasadzie zabielania smietana), czy napoi owocowych.
Kasia aka FeLicja
--
"We have what we seek. It is there all the time, and if we give it time,
it will make itself known to us." ~Thomas Merton~