Re: ubezpieczenie NNW

Data: 2009-10-09 15:11:44
Temat: Re: ubezpieczenie NNW
Od: waruga_e <w...@o...pl>

Vax pisze:

> Zechcesz wyjaśnić, na czym może polegać z dzieckiem nieubezpieczonym
> od NNW?

Problem nie będzie z dzieckiem tylko z uzyskaniem zgody dyrektora na
wycieczkę. Jak będzie problem z dyrektorem to się go wyjaśni, póki co
nie ma. Może do czasu gdy się trafi nieubezpieczone dziecko dyrekcja
zmieni zakaz i nie będzie już żadnego problemu, a może ja nie jeżdżę na
wycieczki...
Podałam przykład jak to wygląda od strony pracownika i nie muszę się
tłumaczyć z moich decyzji, zachowań itp.Wiem kiedy i o co mam pytać
swojego przełożonego, mam problem to pytam, nie mam, to zaprzątam sobie
głowę innymi różnie ważnymi sprawami. Własne dziecko ubezpieczam bo
chcę, ale ślepo za tłumem, a innym daję wybór w podjęciu decyzji.

--
waruga_e