Re: uleczalny homoseksualizm

From: Fragi <s...@o...pl>
Subject: Re: uleczalny homoseksualizm
Newsgroups: pl.sci.psychologia
<12rsacv4hw4uc$.g6bbuvrzxm8a.dlg@40tude.net>
<q...@4...net>
<1n8v3k8k5h3y9$.s6jgvz5l18zv$.dlg@40tude.net>
<18luexo858atm$.1pe7mq8a4g7d2$.dlg@40tude.net>
<o7mzunkp83bv.1b0bnhsmjhcbz$.dlg@40tude.net>
<l4w42ly4ahig$.1vvme02pzkg92.dlg@40tude.net>
<1nylpb3plnwak.16e1vxb39dtya$.dlg@40tude.net>
<csf0szlymdnp$.e1zgwi4mdb9b.dlg@40tude.net>
<1moo42f4sklwx.65i00e0txui5$.dlg@40tude.net>
<557db9d9$0$8374$65785112@news.neostrada.pl>
<1dv1bxtzuin9$.vjxsfjbjn433.dlg@40tude.net>
Date: Tue, 16 Jun 2015 20:33:23 +0200

Dnia Sun, 14 Jun 2015 20:39:56 +0200, Ikselka napisał(a):

> No a gdzie żyć? no gdzie? - ja rozumiem Fra, bo moich
> okolicznych/okalających mnie sosnowych lasów, łąk kwietnych, pagórków
> zielonych, rzeki-wstążki_błękitnej - w życiu nie zamieniłabym na odgłosy
> popkultury i miasta oraz na widok okno-w-okno...

I ja Cię doskonale rozumiem, że byś nie zamieniła... Też bym nie zamieniła,
gdybym całe życie żyła w tak cudownych okolicznościach przyrody. Nie wiem
jednak, czy na tym etapie mojego życia, i w takich, a nie innych
okolicznościach (o których nie chciałbym się tutaj rozpisywać), czy byłabym
w stanie przestawić się całkowicie na życie na wsi. Takie życie na stałe.
Chciałabym być blisko miasta (Wawy), najlepiej na jego obrzeżach. Mogłabym
mieszkać i w mieście, chętnie, ponieważ całe życie mieszkałam w dużych
miastach, i długo bez kontaktu z miastem bym pewnie nie wytrzymała :)
Byleby tylko to miejsce było w miarę ciche. Cisza we własnym domu. I trochę
zieleni. To jest to, czego bardzo teraz potrzebuję. Ja i mój organizm.

M.