Re: widzieliscie pszczoły?!!!! Nie ma ich!!!!!!

From: "Krasnal" <k...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: widzieliscie pszczoły?!!!! Nie ma ich!!!!!!
Date: Mon, 30 Apr 2012 22:35:13 +0200

Iksie nie ironizuj!!!!
Kiedys jak sie staneło pod kwitnaca wiśnią czy jabłonią to aż miło było
posłuchać. Pszczół jeszcxze przed dwoma laty było pełno. Dzisiaj obszedłem
swoje kwitnace drzewa owocowe.... na kwiatach były jakieś owady, ale pszczół
było jak na lekarstwo. Na wisni nie było ich w ogóle spędziłem na obserwacji
kilkadziesiat minut, region to wielkopolska 25 km na zachód od Poznania.

Krasnal
Tajna Organizacja Walczących Krasnali