Re: wybor kosiarki spalinowej

From: "1stgreen" <1...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: wybor kosiarki spalinowej
Date: Tue, 8 Jul 2003 19:37:16 +0200

> bez napędu. Silnik TECUMSEH 6 KM,
> szerokość koszenia
> 56 cm,

Niedobrze, przy tej mocy i szerokości koszenia powinien być napęd
obowiązkowo. 400 m2 jakoś oblecisz ale + 800 to ci się szybko znudzi.

> 36 miesięcy - pod warunkiem corocznych, płatnych przeglądów gwarancyjnych
> serwisie.

Dowiedz się dokładnie, pewno wymiana oleju, ostrzenie noży itd. - trochę
te przeglądy mogą kosztować. Różnie to jest w różnych punktach.

> Gwarancja na resztę 12 miesięcy.

I tyle wystarczy, jak dobry sprzęt to w tym okresie "wyjdą" wszystkie
ewentualne wady. A później będzie kosiła, kosiła ....
Ja mam Stigę od 5 lat i tylko przetarty sznurek wymieniałem, kosi cacy.

> że Tecumsehy są słabe i nie warto (???

Osobiście nie pracowałem na takim sprzęcie.

> Warto kupić tą kosiarkę ? - gość chce za nią 970 zł i mówi że ma wszystkie
> oryginalne papiery

Cena ujdzie, ale ten napęd...

> pozdrawiam
> Grzegorz S.
> PS. Ciekawy wątek o korze w ogrodzie. Wczoraj właśnie zapodałem wokół
naszych
> iglaków i drzewek - wygląda pięknie ale cóż de gustibus ...

Kora jest ok.

Pozdrawiam
PP.