Re: z kim..?

From: "bary" <b...@k...net.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: z kim..?
Date: Mon, 3 Jan 2000 10:16:46 +0100

>A coz w tym niezwyklego ? Przyjaciel to nie znajomy, kumpel etc. -

Nie, nie o to chodzi, chciałem się dowiedzieć czegoś wiecej... Tak na
prawdę wiele osób nie ma przyjaciół... albo ma i nie zdaje sobie z tego
sprawy...

>przynajmniej dla mnie. U nas czesto szasta sie tym slowem na "byle"

right... z tym że warto komuś czasem zaufać... z wiarą, że jest tym
przyjacielem.. tak myślę...
ale mogę się mylić zwłaszcza w dzisiejszym "nowoczesnym" świecie

>kogo. A znalezc prawdziwego przyjaciela/ciolke to sztuka i to jeszcze

>jaka.. No i chyba samemu zasluzyc tez na to trzeba.

right_I know

>Mozna byc samotnym wsrod miliona znajomych..

double_right... można być samotnym wśród przyjaciół... wszystko zależy
od samego człowieka..

(naturalnie i od przyjaciół... ale to już inna sprawa)

>BTW
>Witam noworocznie, pozdrawiam wszystkich :)
>Ciebie "mala" tez :)
>
>--
>Bartek
>b...@k...kalisz.pl