Re: zadziwiające zachowanie kobiet

From: medea <e...@p...fm>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: zadziwiające zachowanie kobiet
Date: Mon, 23 Feb 2009 10:21:15 +0100

Atlantis pisze:

> I teraz wyjaśnijcie mi jedną rzecz. Dlaczego kobiety aż tak ciągnie do
> bydlaków?

Po pierwsze - to co Ty uważasz za zachowania "bydlęce" wcale takimi być
nie musi, kwestia interpretacji - może to po prostu przejaw pewności
siebie. Za mało przykładów podałeś na to bydlęce zachowanie, tylko od
razu je nazwałeś.
Trochę zbytnie uproszczenie jest w Twoim rozumowaniu IMO.

> Jakaś masowa awaria instynktu samozachowawczego?

A może wręcz przeciwnie? Przy facecie pewnym siebie kobieta czuje się
bezpieczniej, niż przy zalęknionym milczku z podwiniętym ogonem, bo w
razie czego ją obroni.
Oczywiście moje przejaskrawienie i uproszczenie jest celowe - jako
przeciwstawienie dla Twoich bydląt.

> przemocą w rodzinie? Dlaczego ktoś nie będący alkoholikiem i wyznający
> pewne zasady moralne często słyszy: "Słuchaj, jesteś miłym facetem,
> ale..."?

Jeśli tak, to na pewno nie dostaje kosza z powodu tych zasad, tylko
_pomimo_ nich. Z innego powodu nie podoba się kobiecie.

> Mogę wręcz zaryzykować twierdzenie, że (pomijając na chwilę kwestię
> wyglądu zewnętrznego) poziom umysłowego zacofania i braki w kulturze
> osobistej zwiększają szanse na znalezienie partnerki, natomiast
> wykształcenie, brak nałogów i dobre wychowanie są czynnikiem utrudniającym.

Bzdura. Na podstawie własnych obserwacji? A może ci z dobrym wychowaniem
mają szanse po prostu u fajniejszych kobiet? Źle szukają?

Ewa