Re: zadziwiające zachowanie kobiet

From: Panslavista <p...@g...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: zadziwiające zachowanie kobiet
Date: Mon, 23 Feb 2009 01:24:27 -0800 (PST)

On 23 Lut, 10:12, Atlantis <m...@w...pl> wrote:
> Na początku uprzedzam, że moim celem nie jest narzekanie, jedynie chcę
> zwrócić uwagę na pewien tragikomiczny paradoks jaki obserwuję już od
> bardzo, bardzo dawna.
> Mianowicie pamiętam, że gdy byłem jeszcze bardzo młodym nastolatkiem
> otrzymywałem od starszych mnóstwo tzw. "dobrych rad" odnośnie życia -
> być grzecznym, miłym i uczciwym dla ludzi. Znalazły się tam również
> pewne rady co do postępowania z kobietami - m.in. szanowanie ich,
> ustępowanie im miejsca w przejściu czy w autobusie, bycie romantykiem
> [...]

Samice garną się do osobników silnych i przebojowych, choćby ta
przebojowość była optyczna. Część z nich szukająca spokojnej
egzystencji woli księżyków - te chodzą do zakrystii i na pielgrzymki.
Lub do rebusów - te co wierzą inaczej...
Tak więc jest to poziom biologii a nie umysłu / rozumu...
Wytłumaczyć to w prosty sposób można - stosując odwrotną logikę
babską.