Re: załamany

From: Papik <p...@g...w.astercity.net>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: załamany
Date: Tue, 17 Sep 2002 11:40:40 +0000 (UTC)

Dnia 17 Sep 2002 12:13:21 +0200, f...@p...onet.pl napisał/napisała:
> Splot wielu okolicznosci sprawil ze zawalilem rok studiow i czeka mnie
> powtarzanie roku...

Ee spoko, tez to mialem, jak pierwszy raz mialem "coWke" :)

> jestem zalamany wlasna glupota i nieodpowiedzialnoscia i dzisiaj jade do domu
> oznajmic rodzicom te wiadomosc

Ups, wspolczuje, moji byli bardzo zawiedzeni i zaczela sie katorga z nimi..

> boje sie bardzo,cala noc nie moglem spac,chcialo mi sie wymiotowac,po prostu
> stres i zal nei do wytrzymania

Panikujesz... ;)

> gdybym mial odwage to bym sobie cos zrobil
> co ja mam powiedziec?wiem,nie uciekne od tego,bede musial powiedziec ale po
> prostu az mi sie niedobrze robi jak mysle jaka bedzie awantura i megacyrk ktory
> sprawilem sobie na wlasne zyczenie
> mam nadzieje ze rodzice mi pomoga...czy rodzice sa w stanie pomoc wlasnemu
> dziecku nawet jesli ich zawiodlo i zaufaja mu jeszcze raz ze sie wzzystko
> zmieni?........

Zalezy od rodzicow.. U mnie w koncu dali za wygrana i zaczeli mnie olewac z
textem: "i tak do wojska pojdziesz"...
Ja sie nie daje i wlasnie zlozylem podanie o 2 komisyjne :)
mialem juz cofniecie, urlop nieuwarunkowany, urlop losowy.. teraz czeka mnie
w sumie 1 komis (1 przedmiot zdam w 1 tyg. pazdziernika bo wykladowca
wyjechal).
Ucze sie pilnie i bezstresowo, zaliczylem 99% przedmiotow z czwartego roku
(zostala 1 laborka, z ktorej mnie wykladowca wywalil,bo nie figurowalem na
liscie :) i jesli uda mi sie nie zdac komisa to moge sie jeszcze wznowic w
lutym :)

Chlopie. Bezstresowo i solidnie naukowo :) Takie mam teraz podejscie...
Zobaczymy co bede mowil po komisach ;)

--
Motto: * Byle do 21 października ! * Pawel -PAPIK- Pomorski
GG: 70701