Re: załamany

From: "-=\\Pioter/=-" <p...@f...sos.com.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: załamany
Date: Wed, 18 Sep 2002 00:17:55 +0200

On 17 Sep 2002 12:13:21 +0200, f...@p...onet.pl wrote:

>Splot wielu okolicznosci sprawil ze zawalilem rok studiow i czeka mnie
>powtarzanie roku...
>jestem zalamany wlasna glupota i nieodpowiedzialnoscia i dzisiaj jade do domu
>oznajmic rodzicom te wiadomosc
>boje sie bardzo,cala noc nie moglem spac,chcialo mi sie wymiotowac,po prostu
>stres i zal nei do wytrzymania
>gdybym mial odwage to bym sobie cos zrobil
>co ja mam powiedziec?wiem,nie uciekne od tego,bede musial powiedziec ale po
>prostu az mi sie niedobrze robi jak mysle jaka bedzie awantura i megacyrk ktory
>sprawilem sobie na wlasne zyczenie
> [...]
Tez mialem powtarzanie roku. na 5-tym semestrze totalnie odechcialo mi
sie wszystkiego a nauki w szczegolnosci i w efekcie grozily mi 4
komisy. Napisalem podanie o powtarzanie. Rodzice rzezcz jasna
zachwyceni nie byli ale co mogli zrobic... Wtedy jeszcze byl obowiazek
odpracowania 3 miesiecy w panstwowym zakladzie (studia skonczylem 10
lat temu) wiec zalatwilem sobie robote w Student Service i te 3
miesiace malowalem konstrukcje w elektrowni w Belchatowie.
Psychicznie odpoczalem, zobaczylem pare ciekawych rzeczy, przekonalem
sie ze nie mam leku wysokosci ;-))) i zarobilem troche kasy.
Po powrocie na Polibude pozbieralem sie, wzialem do nauki i studia
skonczylem (nawet stypendium naukowe dostalem na 4 i 5 roku). Co
prawda na koncu byl niemily akcent bo mnie zezwali od jakis magistrow
czy innych inzynierow i kazali jechac do Warszawy, ze niby po odbior
nagrody za prace dyplomowa. Ale nie ze mna takie numery.... ;>>>>
Stary powiem krotko: Co miales spier..c to juz spier..es!!
Teraz to mozesz juz tylko sobie odpoczac i zastanowic sie co dalej.
Sugeruje poszukanie sobie na jakis czas platnego zajecia. Plusy to
kasa i przekonanie sie ze w pracy nie ma lekko a niektorzy maja gorzej
od ciebie. Trzym sie.

Pioter