Re: złodziej w klasie

From: Elżbieta <w...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: złodziej w klasie
Date: Sat, 14 Oct 2006 18:29:59 +0200

Dnia Sat, 14 Oct 2006 17:31:48 +0200, Xena napisał(a):

> Jak uważacie - powinnam spokojnie siedzeć, czy żądać
> od wychowawczyni podjęcia jakichś kroków - jakich?

Zakaz przynoszenia pieniędzy nie powinien być jedyną reakcją pani.
Lepiej zwrócić uwagę na to, by jeśli się pieniądze przyniesie były one
odpowiednio zabezpieczone- schowane w tornistrze, kieszeni. Dzieci bardzo
często trzymją pieniądze na ławce, często potem je zrzucają, czymś
przykrywają. Jeśli ktoś przynosi to pilnuje.
No i pani nie powinna dopuszczać do tego żeby np. w czasie przerwy ktoś sam
przebywał w klasie. Dzieci na przerwie= sala zamknięta na klucz. Na lekcji
raczej trudniej jest coś zwinąć niż kręcąc się po sali.

--
Elżbieta