Resocjalizacja serca? <<<QUEST>>>

From: "deROADRUNNER" <s...@k...net.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Resocjalizacja serca? <<<QUEST>>>
Date: Wed, 19 Apr 2000 08:33:07 GMT

Wiecie co, czasem brakuje na pewne rzeczy sil.

Dlaczego ludzie bardziej spodziewają się złego niż dobrego,
lecz kiedy tego zlego nie ma, to nastepuje gonitwa za udowodnieniem,
faktu nielojalności, niewierności, kłamstwa.
A przecie czlowiek siedzi po godzinach w robocie,bo admini tak mają,
haruje aby zapewnic byt, sobie i JEJ, zdradzac nie chce, bo kocha,
pluje sobie w brode, ze to piątek i poszalałby ze swoją kobietą,
a tu awantura przez telefon, co robie, kto jeszcze jest, ile jeszcze mi to
zajmie,
Marzenia o własnym mieszkaniu przyćmiewają czasem resztę swiata,
człowiek czeka na pomoc, psychiczną od swego maleństwa, finansową od
rodziny,
bo budowa domu poszarpała mi już resztę nerwów, kłutnie z gminą, robolami
... ehh.
Nawet za kobietami się nie oglądam kiedy jastem sam czy też kiedy
spacerujemy,
lub gdzieś jesteśmy razem z moim króliczkiem.

WIEC, ZAPYTAM .....

....... SKĄD KURWA JEGO MAĆ TAKIE POSĄDZENIA Z DRUGIEJ STRONY ????????

Za wulgaryzm przepraszam, ale .......

deROADRUNNER