Rozrywkowo...

141. Data: 2017-06-22 19:54:28

Temat: Re: Rozrywkowo...
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol <P...@P...com> wrote:

> Katolicyzm też był systemem politycznym, wróć do szkoły po zwrot pieniędzy
> albo doczytaj po co Polska przyjęła chrzest i dlaczego było to takie ważne
> od którego państwa ten chrzest przyjęliśmy i dlaczego tą nową religię w
> Polsce wprowadzano nie po dobroci tylko siłą i mieczem.
>
> Co do nakazów zabijania innowierców w Koranie to gdyby Katolicy
> wykazująca sie wyżej ignorancją XL) choć pobieżnie czytali Biblię to tam
> też znaleźliby podobne nakazy. Tylko gamonie nie czytają, bo po co?

Ignorancie "czytający Biblię", gdybyś wiedział, jaka jest ich geneza, sam
byś się z własnej ignorancji uśmiał. A raczej nad nią zapłakał.

142. Data: 2017-06-22 19:55:41

Od: andal <a...@a...org> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 22 Jun 2017 17:35:21 +0000, Pszemol wrote:

> [...]
> wykazująca sie wyżej ignorancją XL) choć pobieżnie czytali Biblię to tam
> też znaleźliby podobne nakazy. Tylko gamonie nie czytają, bo po co?

nie badz gamoniem,

poczytaj koran albo talmud

podobno soros rozdaje za darmo

143. Data: 2017-06-22 19:58:45

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

andal <a...@a...org> wrote:

> nie badz gamoniem,
>
> poczytaj koran albo talmud
>
> podobno soros rozdaje za darmo

Chyba nie zrozumiałeś co napisałem.

Nie kwestionuję faktu, że taki zapis istnieje w Koranie. Nie ma sensu abym
go czytał i się upewniał skoro nie kwestionuję.

Ja twierdzę, że takie same zapisy i nakazy są w Chrześcijańskiej Biblii.
Czytałeś? Czy jesteś gamoniem z wyboru?

144. Data: 2017-06-22 20:08:13

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

andal <a...@a...org> wrote:

> nie badz gamoniem,
>
> poczytaj koran albo talmud
>
> podobno soros rozdaje za darmo

Teraz to chyba Koran jest bardziej przyszłościowym interesem Sorosa w
Europie :-\
Chociaż jak tak się zastanowić, to rzeczywiście, wystarczy dobrze namieszać
w Europie (co właśnie jest czynione) i interes rozkwitnie dwutorowo...

145. Data: 2017-06-22 20:09:28

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol <P...@P...com> wrote:

> [...]
> go czytał i się upewniał skoro nie kwestionuję.
>
> Ja twierdzę, że takie same zapisy i nakazy są w Chrześcijańskiej Biblii.

A zrozumiałeś? Czytać to mało.

> Czy jesteś gamoniem z wyboru?

Ty chyba dupkiem.

146. Data: 2017-06-22 21:33:59

Od: Nemrod <n...@t...crusader.knights.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-22 o 14:28, Pszemol pisze:
> (...) co to znaczy nieśmiertelność boga?
> Twoja własna teologia jest sprzeczna i nielogiczna.

Nie jest. Masz tu:

http://www.teologia.pl/m_k/spis04.htm

Doucz się, zamiast w kółko opowiadać te swoje brednie.

--
Nemrod Vargardsson

Pwt 32,41 Gdy miecz błyszczący wyostrzę
i wyrok wykona ma ręka,
na swoich wrogach się pomszczę,
odpłacę tym, którzy Mnie nienawidzą.
42 Upoję krwią moje strzały,
mój miecz napasie się mięsem,
krwią poległych i uprowadzonych,
głowami dowódców nieprzyjacielskich.

147. Data: 2017-06-22 22:00:24

Od: "Mirko" <v...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "andal" <a...@a...org> napisał w wiadomości

> islam nie jest religia ale systemem politycznym majacym na celu
> zawladniecie swiatem

Katolicyzm też nie jest religią tylko systemem politycznym majacym
na celu zawladniecie swiatem.
W Polsce przekształcili Kościół w partię polityczną
i czerpią zyski z tego. W innych krajach mają swoich politruków
i rozszerzają wpływy, tak jak komuna.

148. Data: 2017-06-22 22:21:27

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.06.2017 o 14:35, Pszemol pisze:
> "FEniks" <x...@p...fm> wrote in message

> Nie wątpię że ciekawa... Wolałbym jednak gdybyś potrafiła
> streścić tą książkę do jakiejś kilkuzdaniowej puenty, dla
> zachęty -

Myślę, że na grupie pl.sci.psychologia sam autor powinien stanowić
wystarczającą zachętę. :)
W kilku zdaniach - pierwszą część książki stanowią wspomnienia autora z
obozu. Obserwacje zachowań ludzkich w tak skrajnych warunkach z punktu
widzenia psychiatry (który równocześnie był więźniem) oraz wnioski -
jacy ludzie i dlaczego mieli największe szanse na przeżycie. W skrócie -
to, co Ty wyśmiewasz i czego chciałbyś ludzi pozbawić, było
niejednokrotnie (choć nie wyłącznie to oczywiście) warunkiem przetrwania
lub zachowania do końca ludzkiej godności.
Druga część to już opis samej logoterapii, możesz odpuścić, jeśli nie
zainteresuje. ;)
Aha, autor zdaje się jest ateistą. Prawdziwym ateistom żaden Bóg/bóg nie
przeszkadza, a nawet potrafią go uszanować.

> czas jaki potrzebowałbym na przeczytanie książki
> to zbyt duża inwestycja aby ją zrobić bez pewności że
> się "opłaci" :-)

Książkę szybko się czyta, nie obawiaj się tak. ;)

Ewa

149. Data: 2017-06-22 22:27:01

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mirko <v...@k...pl> wrote:
> [...]
> W Polsce przekształcili Kościół w partię polityczną
> i czerpią zyski z tego. W innych krajach mają swoich politruków

A jednak pozwala Ci gadać, co Ci ślina na język przyniesie i być poza nim.
Spróbuj się popopisywać tym samym w systemie islamskim.

150. Data: 2017-06-22 22:42:38

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> [...]
> niejednokrotnie (choć nie wyłącznie to oczywiście) warunkiem przetrwania
> lub zachowania do końca ludzkiej godności.

Dziękuję. Nie wiem co ja tu konkretnie wyśmiewam, a już napewno nie próbuję
nikogo niczego pozbawiać... Ale czy poza sytuacjami wybitnie ekstremalnymi,
gdzie ta wiara Ci się troche może przydać do przetrwania to jeszcze coś na
codzień, w nieekstremalnych warunkach się przydaje?

> Druga część to już opis samej logoterapii, możesz odpuścić, jeśli nie
> zainteresuje. ;)

:-)

> Aha, autor zdaje się jest ateistą.

Czyli mądry chłop. W takim razie pogubiłem się - autor, sam będąc ateistą,
argumentuje że nie warto być ateistą? :-) Troszku przewrotne...

> Prawdziwym ateistom żaden Bóg/bóg nie
> przeszkadza, a nawet potrafią go uszanować.

Mi też żaden bóg nie przeszkadza w niczym.
Przeszkadzają mi jednak wierni, którym się wydaje że mają prawo (a nawet
obowiązek) narzucać się ze swoją religią i przekonaniami innym, nawracać i
wpychać się w cywilne, świeckie prawo ze swoimi religijnymi regułami, jak
świętowanie w dzień "święty" czy też zakazy dotyczące zapłodnienia in vitro
czy też zakazy antykoncepcji, małżeństwa homoseksualistów i tym podobne.

Żyj i pozwól żyć innym.

Trzymaj sobie swoją religię w domu czy kościele ale od życia publicznego
wara.

> Książkę szybko się czyta, nie obawiaj się tak. ;)

Na razie czuję się bardzo mizernie zachęcony... wręcz przeciwnie -
zasugerowana przez Ciebie przewrotność autora ateisty zachwalającego
religijność i ekstremalne warunki (obozy, wojna) na których tą argumentację
próbuje ilustrować raczej zniechęca do czytania.

Osobowosc autorytarna
byli zdrajcami narodu plującymi na Polskę walczącą
Bycie ostatnim
Strzały padły pod Notre Dame - panika w Paryżu
futurologia