Sprostowanie

From: "Veronika" <v...@o...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Sprostowanie
Date: Wed, 10 Dec 2003 00:28:43 +0100

NEVERMORE:
"ika zuzeloth
Veronika
remo

Dzięki Wam
czas, który tu spędziłam,
nie był kompletnie stracony."

All do NEVERMORE:
"Cieszę się, że Cie widzę, choć przyznaję zaskoczony jestem Twoim
trójgłowym nickiem.
Tak czy inaczej dziękuję
za pokazanie go."

All:
"...po tym jak Neverna przyznała się, że to ona była Veroniką i iką
zuzeloth
(co mnie w obu przypadkach zaskoczyło ale nie zdumiało, ponieważ nie
żywię
się myśleniem magicznym)..."

Paweł:
"A od kiedy to Nevermore i ika to jedna i ta sama osoba? Jakaś fuzja
mnie
ominęła?

EvaTM do Pawła:
"Ech, UUGD.. ;)
Czytaj od Początku to PSZECZKOLE.
No niestety ;)"

Paweł:
"Po przeczytaniu nadal nie bardzo rozumiem, ale może to nieważne :)"

NEVERMORE do Iki Zuzeloth:
"Kilka osób pytało mnie na priva:
Czy Ty to Ty, a ja czy to ja ...?
... psychole jakieś ..."

Od jakiegoś czasu już nie robię z siebie wariata na grupie
pl.sci.psychologia. To, że nie piszę, nie oznacza, że nie zaglądam.
Wydłubałam kilka cytatów i ponieważ nie mogę doczekać się sprostowania
od NEVERMORE sama spieszę z wyjaśnieniem. Nie jestem NEVERMORE.
NEVERMORE nie jest mną. NEVERMORE i Veronika (V-V) to dwie różne
osoby. NEVERMORE i Ika Zuzeloth to, jak sądzę, również różne osoby.
Bardzo mi przykro, że niektórzy w ten sposób zinterpretowali te
magiczne dyskusje między NEVERMORE, Allem, EvąTM i innymi. Przykro mi
również z tego powodu, że NEVERMORE nie sprostowała w/w rewelacji,
przypuszczam, że to z powodu przeoczenia.

Veronika (V-V)