Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news2.icm.edu.pl
!news.bnet.pl!not-for-mail
From: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.edukacja
Subject: Tendencyjne pytania
Date: Thu, 09 Dec 2004 00:38:54 +0100
Organization: Organizacja Przeciwko Zdrowym Zmysłom
Lines: 27
Message-ID: <cp83ag$duh$1@serwus.bnet.pl>
NNTP-Posting-Host: s3.zabrze.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8Bit
X-Trace: serwus.bnet.pl 1102549136 14289 213.227.67.131 (8 Dec 2004 23:38:56 GMT)
X-Complaints-To: u...@b...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 8 Dec 2004 23:38:56 +0000 (UTC)
User-Agent: KNode/0.7.6
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.edukacja:21555
Ukryj nagłówki
Witam,
czy uczeń może się jakoś oprotestować w przypadku otrzymania na kartkówce
tendencyjnych pytań zastosowanych w podzięce za olewanie nauczyciela w
czasie lekcji wcześniejszej?
Jak Wy radzicie sobie z utrzymaniem dyscypliny? Bo mi już momentami bokiem
wychodzi ich olewanie mnie i zacząłem od wprowadzenia kartkówek z teorii
praktycznie co lekcję oraz stawiania minusów za przeszkadzanie, ale to nie
pomaga w niektórych przypadkach. Zwłaszcza że przedmioty komputerowe
postrzegane są jako ,,phi-informatyka...''.
Scena: Uczniowie mogą sobie wybrać poziom zadania (programu) do napisania na
ocenę.
Uczeń: Ale to zadanie na 4 jest truuuudne...
Ja: To wybierz sobie na 3 albo na 2.
Uczeń (wielce oburzonym tonem): No tak i będę miał z informatyki 3 na
koniec?
Jakby manie trzy z informatyki różniło się od mania trzy z inkszego
przedmiota.
--
Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)
Uwaga! nie jestem w stanie korespondować z posiadaczami konta na serwerze
gazeta.pl. Jeśli chcesz do mnie pisać, użyj innego konta.
|